۱۳۰۷۲۸۴
۲۲۶۱
۲۲۶۱
پ

هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن فینال حذفی

پرسپولیس سومین بازی خود در جام حذفی را هم با پیروزی به پایان رساند تا اکنون دو گام دیگر با قهرمانی در این جام فاصله داشته باشد.

ورزش سه: بعد از عبور سخت از ون‌پارس اصفهان در ضربات پنالتی، پرسپولیسی‌ها در اصفهان موفق شدند سپاهان را با شکست تلخ مواجه کنند تا یکی از مدعیان اصلی جام را کنار بزنند.

شاگردان یحیی گل محمدی روز گذشته نیز موفق شدند گل گهر را در خانه شکست دهند تا اکنون طبق قرعه تیم هوادار تهران را برای حضور در فینال روبروی خود ببینند. تیمی که با ساکت الهامی در بازی برگشت لیگ آنها را شکست داده و معادلات قهرمانی را در آن مقطع کاملا علیه این تیم کرده بود.

اکنون اما پرسپولیس در شرایطی باید برنامه خود برای تقابل با هوادار تهران را در نیمه نهایی دنبال کند که هشت بازیکن این تیم در خطر محرومیت از فینال قرار گرفته‌اند. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی هشت بازیکنی هستند که طی دو دیدار اخیر مقابل گل گهر و سپاهان از داور کارت زرد گرفته‌اند و در صورتی که هر کدام از آنها در این مرحله با کارت مواجه شوند، بازی فینال را از دست خواهند داد و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیم خود باشند.

شرایطی که طی هفته‌های اخیر در لیگ برتر نیز این تیم را تهدید کرده و آنها با نفرات پرشمار در آستانه محرومیت بازی‌ها را پشت سر گذاشته‌اند و تنها میلاد سرلک از بازی آتی تیمش مقابل پیکان محروم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج