۱۳۰۷۴۵۶
۳۵۸۳
۳۵۸۳
پ

پای یک زن به ماجرای گل‌زدن به پرسپولیس باز شد

این بازیکن جوان هوادار از قرعه جام حذفی و بازی با پرسپولیس استقبال می‌کند.

این بازیکن جوان هوادار از قرعه جام حذفی و بازی با پرسپولیس استقبال می‌کند.

هوادار تهران استقلال ملاثانی را شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد. محمد چهارمحالی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: اوایل بازی کمی‌فیزیکی بود. آن ها انگیزه های خاص خود را داشتند. در ابتدا هوا کمی‌سنگین بود و ما تا آمدیم به شرایط هوا عادت کنیم کمی‌طول کشید. توانستیم گل بزنیم و مالکیت توپ دست ما بود. در نیمه دوم آن ها سعی داشتند در بازی مستقیم گل بزنند. ما داشتیم خوب بازی می‌کردیم سر یک اتفاق گل خوردیم و بازی به استرس فرو رفت بعد خدا را شکر در لحظه آخر آقا مسعود توانست کار را در بیاورد و ما جز چهار تیم قرار بگیریم

وی در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: توانستم زحمت بچه ها را به ثمر برسانم. چند پاس پی در پی و روی پاس خوب آقای شجاعیان توانستم گلزنی و به تیمم کمک کنم و به نیمه نهایی برویم. این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم.

این بازیکن در مورد گل  مسعود شجاعی توضیح داد: حضور مسعود شجاعی آرامش خاصی به تیم ما می‌دهد آقا مسعود در اهواز هم همین کار را برای ما انجام داد و با زدن گل خیال ما را راحت کرد. وقتی بازیکن با اخلاق و با سابقه برای ما می‌درخشد انرژی خاصی به تیم می‌دهد و بچه ها خوشحال تر می‌شوند.

چهارمحالی با اشاره به موفقیت های پیشین سرمربی هوادار در رقابت های جام حذفی می‌گوید: ایشان دو بار جام آورده و ‌راه و روش های خاص خود را بلد است و به ما گوشزد می‌کند ما هم نکاتی که او خواسته بود را در زمین اجرا کردیم و خدا را شکر برنده بازی شدیم و این موضوع اتفاقی نیست و اقای الهامی‌کارش را بلد است.

از چهارمحالی درباره قرعه پرسپولیس سوال می‌کنیم، او با کمی‌مکث می‌گوید: طبیعتا اگر قرعه ما نساجی می‌شد فکر می‌کردیم کار راحتی داریم و همه شانس بیشتری را برای ما و صعود به فینال متصور می‌شدند اما به اعتقاد من بازی با پرسپولیس یک فینال است و ما یک فینال برای خودمان در نظر خواهیم گرفت. امیدوارم با نهایت آمادگی و سرسختی به مصاف پرسپولیس برویم و این  مسابقه بازی آخرمان نباشد بلکه بتوانیم فصل پرسپولیس را تمام کنیم.

سوال آخر؛ آیا فکر می‌کنی بتوانی به پرسپولیس گل بزنی؟ چرا که نه؟ امیدوارم گل بزنم و باز آن را به همسرم تقدیم کنم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج