۱۳۰۷۵۸۶
۱۰۵۳
۱۰۵۳
پ

لالیگا طرح بارسا برای جذب مسی را رد کرد!

لالیگا «طرح امکان‌سنجی» اولیه بارسلونا برای جذب مسی را رد کرد و به این ترتیب امیدهای بارسلونا برای جذب لیونل مسی پس از رد شدن طرح‌های بازسازی مالی باشگاه توسط لالیگا، ظاهرا به بن‌بست خورده است.

روزنامه اعتماد: لالیگا «طرح امکان‌سنجی» اولیه بارسلونا برای جذب مسی را رد کرد و به این ترتیب امیدهای بارسلونا برای جذب لیونل مسی پس از رد شدن طرح‌های بازسازی مالی باشگاه توسط لالیگا، ظاهرا به بن‌بست خورده است. غول‌های کاتالونیایی مشکلات مالی کاملا مستندی را تجربه کرده‌اند. همین شرایط باعث شد آنها مسی برنده هفت توپ طلا را به عنوان بازیکن آزاد در سال ۲۰۲۱ از دست بدهند. حالا اما اوضاع وخیم‌تر هم شده است. بارسا قادر به تمدید قرارداد گاوی، سرجی روبرتو و رونالد آرائوخو نخواهد بود. بارسا امیدوار بود که لالیگا با آنها همکاری کند تا در نوکمپ اوضاع به تعادل برسد. طبق گزارش‌ها، باشگاه باید هزینه‌های خود را حدود ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۶ میلیون پوند / ۲۲۰ میلیون دلار) کاهش دهد، اما این عدد می‌تواند به ۳۵۰ میلیون یورو (۳۰۷ میلیون پوند / ۳۸۵ میلیون دلار) نیز برسد. بلوگرانا چندین «اهرم» را در باشگاه فعال کرد که به آنها امکان می‌دهد سرمایه‌های موردنیاز خود را جذب کرده و در عین حال از مقررات بازی جوانمردانه مالی پیروی کنند .

با این حال، اسپورت ادعا می‌کند که لالیگا «طرح امکان‌سنجی» اولیه بارسا را رد کرده است که هدف آن گسترش اقدامات با کاهش هزینه در طول سه سال بود. خاویر تباس، رییس لالیگای اسپانیا، به صراحت اعلام کرده کسانی که در کاتالونیا هستند باید بیشتر و سریع‌تر کار کنند تا از قوانینی که رقبای داخلی پیروی می‌کنند، پیروی کنند.

بدون این توافق، بارسا ممکن است تمدید قرارداد کسانی را که می‌خواهد با شرایط جدید منعقد کند را نیز از دست بدهد. بازیکنانی مانند گاوی نوجوان و در عین حال باشگاه برای جذب بازیکنان جدید نیز مشکل پیدا می‌کند. مسی در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد با بازگشت احساسی به نیوکمپ پیوند خورده است. درحالی که گفته می‌شود ژاوی نیز مشتاق است تا بازیکنانی مانند ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز را به تیم پر ستاره خود اضافه کند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج