۱۳۰۸۲۱۱
۱۱۶۴
۱۱۶۴
پ

جشنواره گل اینتر و زنگ هشدار به رم و میلان

اینتر در دیداری یک طرفه با ۶ گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.

ورزش سه: اینتر در دیداری یک طرفه با ۶ گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.

این روزها اوضاع به کام اینتر و اینزاگی پیش می رود و نراتزوری در استادیوم مارک آنتونیو بنتگودی ورونا، توانست در دیداری از هفته سی و سوم سری آ، با نتیجه قاطع ۶ بر صفر از سد هلاس ورونا عبور کند و روحیه و انگیزه افعی ها برای ادامه فصل، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا بالا برود. حالا تیم سیمونه پس از چند هفته ناکامی، حریفان را یکی پس از دیگری از دم تیغ می گذراند!

نخستین موقعیت جدی بازی را ورونا خلق کرد. پاس لازوویچ به سیمونه وردی رسید و شوت این بازیکن را هندانوویچ دفع کرد. پس از این فرصت بود که اینتر سه موقعیت خطرناک متوالی را در سه دقیقه به دست آورد که سنگربان هلاس ورونا برابر تمامی آنها مقاومت کرد.

ابتدا ارسال هاکان در دقیقه ۲۷ با ضربه سر دیدنی ادین ژکو همراه شد که لورنزو مونتیپو سنگربان میزبان با واکنشی دیدنی آن را راهی کرنر کرد. کرنر ارسالی توسط دی مارکو در تیر دوم به دی آمبروزیو رسید و ضربه سر او را باز هم مونتیپو از درون دروازه بیرون کشید. سیو سوم در دقیقه ۲۹ بدست آمد جایی که شوت دی فرای را سنگربان ورونا با پا دور کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

جشنواره گل اینتر و زنگ هشدار به رم و میلان

پس از سه سیو فوق العاده، دروازه هلاس ورونا ظرف فقط هفت دقیقه، سه مرتبه باز شد. در دقیقه 31 ارسال فدریکو دی مارکو از سمت راست با اشتباه آدولفو گایچ همراه شد و این بازیکن با ضربه سر، دروازه تیمش را باز کرد تا نراتزوری اینگونه و به کمک اشتباه خط دفاعی میزبان به گل برسد.

در دقیقه 37 بود که اینتر اختلاف را افزایش داد. پس از چند پاس پشت سر هم و در شرایطی که بازیکنان اینتر پشت محوطه جریمه حریف در حال شکل دهی یک موقعیت بودند، ناگهان هاکان چالهان اوغلو از فاصله 30 متری تصمیم به شوت زنی گرفت که ضربه این بازیکن به شکلی فوق العاده وارد دروازه هلاس ورونا شد تا نراتزوری با سوپرگل هاکان اختلاف را افزایش دهد.

جشنواره گل اینتر و زنگ هشدار به رم و میلان

اینتر برای رسیدن به گل سوم فقط 60 ثانیه زمان نیاز داشت. پس از آنکه لائوتارو مارتینز در میانه میدان توپ را از بازیکنان هلاس ورونا قاپید، ادین ژکو را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد 3 رساند تا شاگردان اینزاگی نیمه نخست را با برتری قاطع به پایان برسانند.

اینتر نیمه دوم را نیز با حملات خود آغاز کرد و پس از اینکه ضربه میخیتاریان به بیرون رفت، نوبت به مهاجم آرژانتینی رسید تا گلزنی کند. روی توپ گیری بروزوویچ و پاس او به لائوتارو مارتینز، این بازیکن با یک ضربه چیپ دیدنی توپ را از لورنزو مونتیپو سنگربان هلاس ورونا عبور داد و برتری اینتر را به عدد چهار رساند.

افعی ها که خود را برای دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان آماده می کنند، انگیزه خود برای گلزنی را از دست ندادند و به گل پنجم نیز دست یافتند. روی حرکت آچربی از سمت چپ و پاس او به ادین ژکو در تیر دوم، این بازیکن با یک سر توپ مدافع حریف را از پیش روی برداشت و با شوتی فنی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا در این بازی بریس کند.

جشنواره گل اینتر و زنگ هشدار به رم و میلان

پس از این گل، اینزاگی دست به انجام تغییراتی در ترکیب تیمش زد و همین مسئله باعث شد تا اینتر بیشتر به حفظ نتیجه روی بیاورد و بازیکنان این تیم مالکیت توپ را در اختیار داشتند و تا ثانیه های پایانی، موقعیت چندان مهمی به روی دروازه ها خلق نشد تا اینکه در آخرین ثانیه های بازی، لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالیکه توسط مدافعان پرتعداد حریف محاصره شده بود، ضربه اش را از میان پاهای مدافع هلاس ورونا عبور داد و به گل ششم تیمش تبدیل کرد.

جشنواره گل اینتر و زنگ هشدار به رم و میلان

این بازی با برتری 6 بر صفر شاگردان اینزاگی به پایان رسید تا آنها پس از بولونیا، هلاس ورونا را نیز در این فصل 6 تایی کنند. با این پیروزی، اینتر 60 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول بازگشت تا رقابت برای کسب سهمیه داغ تر از همیشه دنبال شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج