۱۳۰۸۲۶۸
۱ نظر
۳۸۰۸
۱ نظر
۳۸۰۸
پ

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید لنگ یک پنالتی باشد

مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به یک اندازه شانس قهرمانی دارد.

روزنامه ایران ورزشی: مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به یک اندازه شانس قهرمانی دارد.​

با اینکه تیم‌های استقلال و سپاهان تلاش کردند تا سه بازی آخر لیگ برتر برای تیم‌های مدعی قهرمانی همزمان برگزار شود، اما با مخالفت سازمان لیگ مواجه شدند و بازی‌های این هفته همزمان برگزار نخواهد شد! اتفاقی که قطعاً تبعاتی خواهد داشت و شائبه‌هایی در این زمینه به وجود می‌آورد. در طول سال‌هایی که سازمان لیگ؛ لیگ برتر را برگزار کرد این اتفاق نیفتاده بود که سه تیم به فاصله تنها یک امتیاز از هم مدعی قهرمانی باشند و همین مسأله باعث حساسیت بیش از حد تیم‌ها شود، اما این اتفاق در فصل جاری افتاد و همین نکته حساسیت لیگ را به بالاترین نقطه خود رسانده است! هر چند که تیم‌ها فارغ از مسائل جانبی باید به فکر امتیاز گرفتن از حریفان باشند تا بدون مشکل سکوی قهرمانی را لمس کنند. در همین راستا این روزها استقلالی‌ها روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذارند و منتظر لغزش کوچکی هستند تا رقبا را از پیش برداشته و برای دومین بار پی در پی قهرمان لیگ برتر شوند. در خصوص تمام مسائلی که این روزها حول محور تیم استقلال و رقبای این تیم می‌گردد با علی موسوی مهاجم سابق استقلال صحبت کرده است.

باخت در دربی امید استقلالی‌ها را نسبت به قهرمانی در لیگ برتر کمرنگ کرده است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

من این‌طور فکر نمی‌کنم. استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به یک اندازه شانس قهرمانی دارد. شما نگاه کنید در جدول مسابقات لیگ برتر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان با فاصله یک امتیاز از هم قرار گرفته‌اند و این نشان می‌دهد یک لغزش کوچک از جانب یکی از تیم‌ها، شرایط جدول را کلاً عوض می‌کند. در چنین حالتی چرا باید تصور کنیم که استقلال در لیگ برتر شانسش برای قهرمانی کم است؟ استقلال پرافتخارترین تیم در جام حذفی هم هست. با چنین رزومه‌ای در هر دو جام شانس قهرمانی دارد. من فکر می‌کنم رقبا در چند وقت اخیر سعی کردند با کم کردن انگیزه استقلال برای قهرمانی لیگ برتر شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند؛ اما استقلالی‌ها نباید گول این مسائل را بخورند و همچنان باید با تلاش و پشتکار به کار خود ادامه دهند.

استقلال در بازی با پارس خیلی سخت توانست برنده میدان شود، شاید این نحوه بازی کردن استقلال، امیدها را برای قهرمانی کمرنگ کرده است.

جام حذفی همیشه در دنیا سخت بوده است. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و اصلاً ربطی ندارد یک تیم در چه سطحی از فوتبال قرار دارد، پس نمی‌توانیم بگوییم که استقلال بد بازی کرد و افت کرده است.

استقلال بازی با نفت را در پیش دارد، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

روی کاغذ این بازی آسان است. اما نفت هم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه می‌کند. استقلال اگر این تیم ته‌جدولی را دست‌کم بگیرد با مشکل روبه‌رو می‌شود. باید استقلال سه بازی آخر خود را با تمام قوا ببرد.

این روزها دو تیم استقلال و سپاهان به اینکه چرا بازی‌ها همزمان برگزار نمی‌شود گلایه داشتند، اما سازمان لیگ حاضر نشد بازی‌های این هفته را تغییر دهد و پرسپولیس با یک روز تأخیر به مصاف پیکان می‌رود!

این درست نیست که سازمان لیگ این‌طور تصمیم بگیرد و باید برای رفع هرگونه شائبه‌ای سه بازی آخر را همزمان برگزار می‌کرد.

این روزها تیم استقلال بیش از اندازه به مسائل داوری می‌پردازد، نظر شما در این خصوص چیست؟

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به آفساید و پنالتی گیر دهد، باید طوری بازی کنند که اصلاً محتاج یک پنالتی گرفتن نباشند.

تاکنون عملکرد آقای ساپینتو را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم ساپینتو با استقلال خیلی خوب نتیجه گرفته و حالا استقلال در هر دو جام مدعی است. فوتبال ما نیاز به حضور مربیان خارجی دارد. باید مربیان خارجی در لیگ ما حضور داشته باشند و بتوانند دانش روز دنیا را به مربیان ما انتقال دهند.

شانس قهرمانی برای کدام یک از تیم‌ها قائل هستید؟

من که دوست دارم استقلال با ساپینتو قهرمان شود، چون امسال خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند، اما هر سه تیم شانس‌شان برای قهرمانی یکسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      روزنامه کیسه‌ کش کل بازی ها پرسپولیس جلوتر بازی کرد يه بازی شد شاعبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج