۱۳۰۸۴۸۵
۲۶۰۰
۲۶۰۰
پ

دردسر ماسک اوسیمن بعد از گل قهرمانی

ناپولی در ورزشگاه داچیا آرنا در نیمه اول دیدار با اودینزه با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. در دقیقه ۵۲ مسابقه ویکتور اوسیمن گل تساوی را به ثمر رساند و ناپولی با همین نتیجه ۸۰ امتیازی شد تا ۵ هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ورزش سه: ناپولی در ورزشگاه داچیا آرنا در نیمه اول دیدار با اودینزه با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. در دقیقه ۵۲ مسابقه ویکتور اوسیمن گل تساوی را به ثمر رساند و ناپولی با همین نتیجه ۸۰ امتیازی شد تا ۵ هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اوسیمن پس از گلزنی برابر اودینزه وقتی به سمت جایگاه تماشاگران می‌دوید ماسکش را برداشت و بدون آن خوشحالی پس از گل خود را انجام داد.

ماسکی که او روی صورتش می‎‌گذارد برای جلوگیری از ضربات خطرناک استفاده می‌شود که امشب هم در صحنه درگیری با بازیکن اودینزه ازا و محافظت کرد. این ماسک هرگز از اون جدا نمی‎‌شود مگر در لحظاتی که شادی گلش را اجرا کند. همین اتفاق امشب در داچیا آرنا پس از مهمترین گل دوران حرفه‌ای‌اش، اتفاق افتاد.

او پیش از شروع مجدد بازی به سمت نیمکت رفت و از اعضای کادر درخواست کرد تا ماسک جدیدی به او بدهند. پس از ۵ دقیقه ماسک اوسیمن مجددا به او بازگردانده شد. 

گلزنی در مسابقه امشب برای این مهاجم نیجریه‌ای به اندازه‌ای مهم بود که امکان داشت مشکل بزرگی برای خودش ایجاد کند. او تلاش داشت با به ثمر رساندن گل تساوی جشن قهرمانی طرفداران ناپولی یک هفته دیگر به تعویق نیفتد و به همین دلیل بند ماسکش را برای خوشحالی هیجان انگیز پاره کرد.

رسانه‌های ایتالیایی اینطور عنوان کرده‌اند که مشکل او در بند ماسک بوده که پس از گلزنی هنگامی که او سعی کرد آن را از صورت بردارد، پاره شد. با ترمیم بند ماسک او مجددا از آن تا پایان مسابقه استفاده کرد و مشکلی از این بابت نداشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج