۱۳۰۸۵۱۱
۳۶۵۸
۳۶۵۸
پ

پرسپولیس به این ۵ دلیل قهرمان لیگ می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید در ۳ بازی باقی مانده نباید اجازه بدهند حاشیه وارد تیم شود.

همشهری آنلاین: بهزاد داداش‌زاده  درباره رقابت نزدیک تیم‌های صدر جدول لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: شرایط تیم‌های بالای جدول بعد از دیدارهای دربی و سپاهان و ملوان خیلی تغییر کرد. پرسپولیس توانست استقلال را شکست بدهد و سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست داد تا معادلات قهرمانی تغییر کند. اگر دربی مساوی می‌شد، سپاهان با خیال راحت‌تری به مصاف ملوان می‌رفت و بازی‌های راحت‌تری را سپری می‌کرد. اما بازی‌های هفته‌های آخر برای تمام تیم‌ها سخت خواهد بود. هم اکنون رقابت سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان در صدر جدول از نظر روحی و روانی برای بازیکنان، مربیان و مدیران سخت خواهد شد.

وی در مورد اینکه حاشیه کمر هر تیمی را خواهد شکست، عنوان کرد: مهم کسب‌ ۳ امتیاز بازی است و مطمئن باشید اگر پرسپولیس خودش باشد هیچ تیمی از نظر فنی در زمین مسابقه قادر به بردنش نیست چون تیم کاملی است مگر اینکه تمرکز پرسپولیس را به هم بزنند و برایش حاشیه درست کنند. در ۳ بازی باقی مانده هم نباید اجازه بدهند حاشیه وارد تیم شود. همیشه از تیمی که خوب است می‌ترسند و سعی می‌کنند برایش حاشیه درست کنند. قطعاً در هر خانواده‌ای مشکلاتی وجود دارد، ولی بهتر است که تمامی مشکلات را درون خانواده حل و برطرف شود. هیچ کس نباید اجازه داشته باشد که در موارد درون تیمی دخالت کند و تیم را با حاشیه وارد بحران کند.

*درویش به خوبی از گل‌محمدی حمایت کرد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه اگر ارکان ۵ گانه فوتبال در کنار هم قرار گیرند، قهرمانی هر تیمی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: در تیم‌های بزرگ دنیا ۵ ارکان اصلی وجود دارد که یکدیگر را حمایت می‌کنند تا در نهایت تیمی با اتحاد قهرمان یک دوره مسابقات می‌شود. ابتدا مدیریت باشگاه و شخص رضا درویش که محکم از گل‌محمدی حمایت کرد و چند باری که یحیی تحت فشار بود، دست از حمایت سرمربی تیمش برنداشت. دوم اعضای کادرفنی تمرکز لازم را در بازی‌های داشتند و توانستند به خوبی تیم را در روزهای بد و در زمانی که تیم حاشیه داشت جمع کنند. تمامی بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین از سوی اعضای کادر فنی بسیار خوب مدیریت شدند. 

وی در ادامه گفت: سوم بازیکنانی که هر در تیمی باشند تاثیرگذار و تعیین کننده هستند؛ در پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که یکی از یکی دیگر بهتر هستند. همچنین یک دل بودن بازیکنان مهم است که اختلافی بین آن‌ها وجود ندارد. چهارم پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس در هر شرایطی تیم‌شان را حمایت کردند و حتی کسانی که سلیقه‌ای صحبت می‌کردند به کادر فنی قوت قلب دادند. پنجم یار دوازدهم تیم فوتبال پرسپولیس که هواداران بودند که تحت هر شرایطی از تیم محبوب‌شان حمایت کردند.

*پرسپولیس قهرمان لیگ شود در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد

داداش‌زاده با اشاره به اینکه پرسپولیس امسال سعی دارد در دو جام قهرمان شود، خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود قطعاً در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد، چون پرسپولیس سعی دارد رکورددار شود و امسال فرصت خوبی است که هر دو جام را به دست آورد. شرایط روحی و روانی پرسپولیس خیلی خوب است و برای گرفتن جام‌های لیگ برتر و جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا کرده است. پرسپولیس از سد هر تیمی که در فینال جام حذفی حضور داشته باشد عبور خواهد کرد و قهرمانی را به دست خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج