۱۳۰۸۵۹۹
۲۳۲۷
۲۳۲۷
پ

چرا یحیی و کریم به کنفرانس نرفتند؟

یحیی گل‌محمدی از سؤالات حاشیه‌ای فرار کرد و کریم باقری حوصله نشست خبری نداشت!

خبرورزشی: سازمان لیگ فوتبال ایران چند سال است در جهت حرفه‌ای‌سازی و پیش بردن خواسته‌های کنفدارسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی‌های لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول می‌کند. اقدامی که در ابتدای امر با تعریف و تمجید روبرو شد اما در ادامه در فرایند برگزاری آن اتفاق‌هایی رخ داده که دیگر نه تنها جای تمجید ندارد بلکه نقدهای زیادی به عملکرد سازمان لیگ در نحوه اجرای این نشست‌های خبری وارد شده است.

در خیلی از موارد سرمربیان به طور مستقیم و غیر مستقیم از سازمان لیگ خواسته اند نشست‌های قبل از بازی‌ها یا برگزار نشود و یا نحوه برگزاری آن تغییر کند. برخی مربیان به دلیل مسافت طولانی یا پر ترافیک از محل اردو تا مکانی که قرار است کنفرانس برگزار شود در نشست‌های خبری قبل از بازی حضور پیدا نمی‌کنند و عده‌ای دیگر نیز به بهانه همزمانی با تمرین از حضور در این نشست‌ها سرباز می‌زنند.

در این بین برخی از مربیان هم با توجه به حساسیت‌های بازی با حریف در واکنش به رقیب خود از قرار گرفتن مقابل خبرنگاران پرهیز می‌کنند و یا وقتی متوجه می‌شوند سرمربی حریف قصد دارد در نشست خبری شرکت نکند، آنها هم از حضور در کنفرانس خودداری می‌کنند. این سرمربیان برای مثلا اجرای قانون دستیاران خود را به نشست‌ها اعزام می‌کنند غافل از اینکه رسانه‌ها برای پوشش صحبت‌های نفر اول فنی تیم قبول زحمت کرده و در محل نشست حاضر می‌شوند.

یحیی گل محمدی نیز در راستای اتفاقات اخیر، اعتراض استقلالی‌ها به تغییر محل بازی پیکان و پرسپولیس و ... تصمیم گرفت در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکند.

ازآنجایی که کریم باقری دوست ندارد وارد جنجال یا بحث با هیچ تیمی‌( ولو استقلالی‌ها!) شود بنابراین او هم حوصله نداشت در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان شرکت کند.

غیبت یحیی گل محمدی، عدم تمایل کریم باقری برای بحث یا جواب دادن به اعتراض استقلالی‌ها سبب آن شد که یحیی گل محمدی دستیار برزیلی خودش اوسمار ویرا را به نشست خبری بفرستد که صحبت‌هایش به اندازه سرمربی پرسپولیس یا آقا کریم سروصدا ایجاد نمی‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج