جاباما
۱۳۰۸۶۲۷
۷۴۸
۷۴۸
پ

تاتنهام تا آخر فصل بدون کاپیتان است

هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تاتنهام تا پایان فصل قادر به بازی نخواهد بود و چهار مسابقه آخر تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

ورزش سه: هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تاتنهام تا پایان فصل قادر به بازی نخواهد بود و چهار مسابقه آخر تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه از بیست و سوم آوریل که بین دو نیمه باخت ۶ بر یک مقابل نیوکسل بیرون رفت، تاکنون بازی نکرده است. حالا مشخص شده که او دیگر در این فصل لیگ برتر قادر به بازی نخواهد بود.

تاتنهام تا آخر فصل بدون کاپیتان است

رایان میسون، مربی موقت تاتنهام گفت: «هوگو تا آخر فصل بیرون است. حالا که جواب آزمایش‌ها برگشته، این را متوجه شدیم. از این اتفاق می‌ترسیدیم.»

تاتنهام که شنبه در خانه میزبان کریستال پالاس است، در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد.

احتمالا فریزر فارستر جای خالی لوریس سی و شش ساله را در باقیمانده فصل پر خواهد کرد. او در نیمه دوم مسابقه با نیوکاسل و در دو بازی اخیر لندنی‌ها برابر یونایتد و لیورپول درون دروازه قرار گرفته است.

لوریس که سال 2012 از لیون به تاتنهام پیوست، فصل آخر قراردادش را با این تیم سپری می‌کند اما میسون از اظهارنظر درباره آینده او پرهیز کرد: «نمی‌توانم درباره فصل بعد حرف بزنم ولی هوگو تا آخر فصل، نقش خیلی مهمی برای ما خواهد داشت.»

در مسابقه با نیوکسل نه تنها لوریس مصدوم شد و بیرون رفت، بلکه باخت در آن سبب شد تا کریستین استلینی هم برکنار شود و میسون به عنوان مربی موقت، هدایت تیم را در دست بگیرد.

تاتنهام پس از بازی شنبه با پالاس، به زمین استون ویلا خواهد رفت، سپس میزبان برنتفورد خواهد بود و در نهایت فصل را با بازی در زمین لیدز تمام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج