۱۳۰۹۵۹۱
۱۷۶۴
۱۷۶۴
پ

رافت: پرسپولیس تغییرات اساسی خواهد داشت

بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فوتبال درباره عملکرد آل‌کثیر و مهاجمان خارجی این تیم گفت: عیسی آل‌کثیر بازیکن زحمتکش و خوبی است که چند سال در حقش بی‌انصاف شد، اما چون خدا دوستش داشت، دوباره به پرسپولیس برگشت.

ایسنا: پایان رافت، مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: این قهرمانی بستگی به خود بازیکنان، کادر فنی، هواداران و باشگاه دارد که قهرمانی را برای پرسپولیس رقم بزنند یا خیر؟ البته در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست و هنوز هم سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند.

پرسپولیس دو دیدار فوق‌العاده سخت دارد

وی گفت: در ۲ هفته پایانی شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان، مربیان، هواداران و حتی باشگاه استرس بالا و هیجان خاصی دارند، هر تیمی که بتواند بر استرس و هیجانات غلبه کند و از نظر روحی و روانی بازی آرام و منطقی ارائه دهند، برنده کورس قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس دو دیدار فوق العاده سخت دارد که بازی برابر گل گهر به مراتب سخت‌تر از بازی با نساجی خواهد بود زیرا این تیم هدفش گرفتن امتیاز از پرسپولیس است و قطعا تا دقیقه ۹۰ با برنامه جلوی پرسپولیس بازی خواهد کرد.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که این فصل پرسپولیس در خط دفاع عملکرد خوبی داشت و این موضوع چقدر در صدرنشینی پرسپولیس تاثیر دارد؟ تصریح کرد: قطعا بی‌تاثیر نبود. نوع بازی پرسپولیس در این فصل به شکلی بود که سعی می‌کرد کمتر توپ به تیم حریف بدهد، حتی در یکی، دو بازی خط دفاع پرسپولیس تیم حریف را غافلگیر می‌کرد و تدبیر بسیار خوبی در خط دفاعی خود داشت.

خدا به آل‌کثیر کمک کرد

رافت همچنین در پاسخ به این سوال که با حضور عیسی آل‌کثیر تصور می‌کنید پرسپولیس نیاز به مهاجم خارجی دارد یا خیر؟ گفت: عیسی آل‌کثیر بازیکن زحمتکش و خوبی است که چند سال در حقش بی‌انصاف شد، اما چون خدا دوستش داشت و همیشه می‌گوید به خاطر مادرش فوتبال بازی می‌کند، خدا کمک کرد تا دوباره به پرسپولیس برگردد. او دو هفته است که برای پرسپولیس گلزنی می‌کند و برای هواداران شادی به ارمغان می‌آورد که این بزرگ‌ترین لطف خدا نسبت به این بازیکن است.

فصل بعد تغییرات اساسی در پرسپولیس صورت می‌گیرد

این کارشناس فوتبال با بیان این که پرسپولیس نیاز به مهاجم خارجی دارد، افزود: پرسپولیس سال آینده به جز رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز رقابت کند، تیم‌هایی که در آسیا رقابت می‌کنند از بازیکنان خوب و باکیفیت خارجی برخوردارند. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید با داشتن مهاجم خارجی بتواند در خط حمله، دفاع و هافبک خوب عمل کند. البته تصور می‌کنم در فصل بعدی تغییرات اساسی در پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

پرسپولیس نیاز به خارجی‌های باکیفیت‌تر دارد

وی در ارزیابی از عملکرد دو مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: دیاباته و پریرا در پرسپولیس به خوبی ظاهر نشدند. اینکه پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند جای خوشحالی دارد اما به اعتقاد من برای فصل بعدی باید از بازیکنان باکیفیت‌تر خارجی بهره‌مند شود.

رافت در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی آیا این تیم می تواند دبل کند؟ خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه قهرمان است و برای قهرمانی می جنگد. پرسپولیس ۵ بار پشت سر هم قهرمان شده و امسال نیز این توانایی را دارد که در هر دو جام قهرمان شود. امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج