۱۳۱۰۴۳۹
۲۷۶۴
۲۷۶۴
پ

شجاع و کنعانی به پرسپولیس برمی‌گردند؟

شجاع و کنعانی‌زادگان در سال‌های اخیر همیشه پیشنهادهایی برای بازی در ایران دریافت کرده‌اند اما به حضورشان در لیگ ستارگان قطر ادامه داده‌اند.

همشهری آنلاین: در آخرین مسابقه هفته بیست و دوم و پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی و شجاع خلیل‌زاده را به خاطر مصدومیت در تمرینات روی نیمکت داشت، مقابل تیم رده هفتمی المرخیه قرار گرفت. یاران کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده که طی هشت هفته اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده بودند و شرایط خوبی نداشتند، در آخرین دیدار فصل موفق شدند از این بحران خارج شوند و به سه امتیاز خانگی مقابل المرخیه دست پیدا کنند.

الاهلی با گلزنی  سفیان هنی موفق شد به پیروزی یک بر صفر مقابل المرخیه دست یابد تا فصل را با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر تمام کند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی الاهلی که برای سومین مسابقه پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، مقابل المرخیه حضور کامل داشت و بیست و یکمین بازی فصل خود را در لیگ ستارگان قطر انجام داد. کنعانی‌زادگان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر فقط یک مسابقه را به خاطر محرومیت و اخراج از دست داد و در ۲۱ بازی دیگر برای الاهلی ۶ گل به ثمر رساند. شجاع خلیل‌زاده، دیگر مدافع ایرانی الاهلی که مقابل المرخیه روی نیمکت نشسته بود، در این فصل ۱۸ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داد و در سه مسابقه به خاطر محرومیت حضور نداشت. شجاع و کنعانی‌زادگان در سال‌های اخیر همیشه پیشنهادهایی برای بازی در ایران دریافت کرده‌اند اما به حضورشان در لیگ ستارگان قطر ادامه داده‌اند. برای نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۲ هم این دو مدافع از ایران پیشنهاد بازی دارند اما اولویت‌شان ادامه حضور در فوتبال قطر است.

شجاع ۳۳ ساله شده و کنعانی‌زادگان هم ۲۹ سال دارد. به همین دلیل آنها حداقل یکی، دو فصل دیگر در قطر می‌مانند. بخصوص که پرسپولیس، تیم مورد علاقه آنها هم در خط دفاع مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی را در اختیار دارد و بازگشت آنها به تیم محبوب‌شان با موانعی مواجه است. چند هفته قبل خبری درباره تمدید قرارداد خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان با الاهلی منتشر شد اما هنوز توافقی روی کاغذ نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج