۱۳۱۰۴۴۵
۳۶۵۰
۳۶۵۰
پ

قرعه مرگ و زندگی ایران در جام‌جهانی کوچک!

قرعه‌کشی دور گروهی جام ملت‌های آسیا، امروز در قطر برگزار می‌شود؛ تورنمنتی که نشانه‌های زیادی از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در خودش دارد. فوتبال ایران سال‌هاست، روی سکوی اول این رقابت‌ها نرفته و حالا بی‌صبرانه در انتظار یک موفقیت بزرگ در قاره کهن است.

همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی نیز این روزها در قطر حضور دارد و مراسم قرعه‌کشی را نیز از نزدیک دنبال خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد قطری‌ها بعد از یک تجربه موفقیت‌آمیز در میزبانی جام‌جهانی، قصد دارند یکی از بهترین میزبانی‌های ممکن در جام ملت‌ها را نیز پشت سر بگذارند.

غول‌ها در سیدیک

قطر که مدافع عنوان قهرمانی و در عین حال میزبان تورنمنت است، درست مثل جام‌جهانی در گروه اول قرار می‌گیرد و برداشتن قرعه‌اش هم کاملا تشریفاتی خواهد بود. ژاپن به‌عنوان بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا به همراه تیم ملی ایران، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا، ۶تیم سیداول بازی‌ها را تشکیل می‌دهند؛ تیم‌هایی که در دور گروهی با هم برخورد نمی‌کنند. از هر گروه ۲تیم به‌صورت مستقیم به مرحله بعدی می‌رود و ۴تیم سوم نیز راهی دور حذفی خواهند شد.

بهترین و بدترین گروه ممکن

به‌نظر می‌رسد در سیددوم، عراق سخت‌ترین حریف تیم ملی باشد؛ تیمی که همواره گربه‌سیاه تیم ملی ایران بوده است. در سیدسوم نیز بحرین سخت‌ترین حریف به‌نظر می‌رسد. در سیدچهارم هم تاجیکستان یا هند نسبت به سایر تیم‌ها بهتر هستند  اما در مجموع، تیم‌های شاخصی نیستند. پس دشوارترین گروه برای ایران با حضور عراق، بحرین و تاجیکستان خواهد بود. بهترین گروه نیز می‌تواند با حضور اردن، لبنان و اندونزی یا مالزی تشکیل شود.

یک دوئل فوق‌العاده

یکی از نکات جالب این دوره جام ملت‌ها برای فوتبال ایران، حضور همزمان کی‌روش و برانکو در این جام با تیمی به جز تیم ایران است. حتی این احتمال وجود دارد که قطر و عمان همگروه شوند، اگر این اتفاق بیفتد یک دوئل ناب بین کی‌روش و برانکو در این تورنمنت شکل خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج