۱۳۱۱۰۷۸
۶۰۲
۶۰۲
پ

سیمئونه: هدفمان نایب‌قهرمانی لالیگا است

دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با الچه گفت، او و بازیکنانش به فراتر از این مسابقه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکزشان روی این بازی در لالیگا است.

ورزش سه: سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی فردا با الچه به وضعیت یان اوبلاک اشاره کرد و گفت: «با یان در تماس هستیم، مهم است که بهبودی‌اش را به دست بیاورد و در حال حاضر تنها نگرانی ما این است که او خوب شود.» هنوز مشخص نیست که دروازه‌بان اتلتیکو چه زمانی قادر به بازگشت به زمین است.

همان یازده نفر قبلی

این اتفاق طبیعی است. دنبال این هستیم که کدام ترکیب ما را به سوی برد می‌برد و همین مبنای عمل ما می‌شود. گاهی اوقات همان تیم قبلی به زمین می‌رود و گاهی اوقات ترکیب دست می‌خورد. البته ما زیاد تغییر نمی‌دهیم و تیم یک ترکیب ثابت را حفظ می‌کند.

الچه

با تیمی روبه‌رو می‌شویم که از زمان ورود مربی جدیدش، ریتم بازی آن در زمین حریف بهتر شده، موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کند، در دفاع عملکرد تیمی خوبی دارد و تیمی شده که فشرده بازی می‌کند.

سیستم بازی تیم

نگاه می‌کنیم ببینیم در تیم چه داریم و در نتیجه، دنبال این هستیم که بهترین راه‌ برای اینکه امتیازات را به دست بیاوریم، چیست.

حریف سقوط کرده

نه، این حقیقت که الچه به دسته پایین‌تر سقوط کرده، روی نگاه ما به بازی تاثیری نمی‌گذارد. چیزی که از حریف دیده‌ایم و درباره‌اش با بچه‌ها حرف زده‌ایم، کیفیت هجومی و دفاعی رقیب است. ما مثل همیشه کارمان را انجام می‌دهیم، برای الچه هم موقعیت خوبی است تا بازی خوبی انجام دهد. همه چیز به این بستگی دارد که چطور بازی کنیم.

حفظ رده دوم جدول

دومی، دومی است. نگاه ما فراتر از بازی با الچه نیست. همیشه تلاش کرده‌ایم بالاترین رتبه‌ای که می‌توانیم را به دست بیاوریم و قرار نیست این رویکردمان تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج