۱۳۱۱۰۸۰
۲۴۶۹
۲۴۶۹
پ

پیغام امیدوار کننده مدافع فرانسوی به استقلال

کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال، خبر از بازگشت خود به تهران داد.

خبرورزشی: وقتی کوین یامگا در دربی دچار مصدومیت شد و پیگیری های پزشکی نشان داد آسیب دیدگی او بیشتر از حدی است که با چند جلسه کار مرتفع شود، کادرفنی تصمیم مهمی گرفت و به او اجازه داد به فرانسه برود تا فیزیوتراپی خود را در پاریس انجام بدهد. کاری که از نظر ریکاردو ساپینتو تصمیم بسیار معقولی بود چون جدا از اینکه در آنجا با امکانات بسیار مطلوب روند درمانی خود را دنبال می کند، به واسطه بودن در کنار خانواده اش از نظر روحی هم در شرایط بهتری قرار می گیرد. به همین خاطر قسمتی از مطالبات کوین یا مگا پرداخت شد و او را به سوی فرانسه روانه کردند حالا مدافع فرانسوی استقلال در شرایط بسیار بهتری در قیاس با گذشته قرار گرفته و امیدوارانه حرف از بازگشت میزند.

یامگا امروز در گفتگو با مدیران باشگاه استقلال به آنها اعلام کرد کشیدگی عضله اش خوب شده و وارد آخرین مراحل نقاهت و فیزیوتراپی شده است. به همین دلیل اگر استقلال هفته آینده برابر نساجی به پیروزی برسد، در اولین فرصت به تهران می آید تا در فینال جام حذفی برای آبی پوشان به میدان برود و قهرمان این مسابقات شود. حتی صحبت بر سر آن است که کوین زودتر از بازی با نساجی به تهران برسد و در تمرینات تاکتیکی حاضر شود تا به لحاظ هماهنگی کاملاً در همان فرمی قرار بگیرد که سرمربی تیم انتظارش را دارد.

البته با توجه به اینکه یامگاه دو فصل است برای استقلال بازی می کند،  قطعاً حتی با سه جلسه تمرین تاکتیکی هم از نظر هماهنگی به همان فرم مورد نظر سرمربی تیم بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج