adexo3
۱۳۱۱۸۳۰
۱۱۳۷
۱۱۳۷
پ

چالش عجیب ساپینتو برای تمدید قرارداد

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ادامه کار با این تیم دچار چالش عجیبی شده است.

 فوتبالی: سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ادامه کار با این تیم دچار چالش عجیبی شده است.

 در حالی که اکثریت هواداران و پیشکسوتان استقلال از مدیریت این باشگاه خواهان تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو شده‌اند، تا این لحظه که چنین اتفاقی رخ نداده است. البته که از دید سرپرست باشگاه استقلال، مشکلی برای تمدید قرارداد مربی پرتغالی وجود ندارد منتهی ۵۰ درصد ساپینتو هنوز حل نشده است!

پیش از این فوتبالی خبر داده بود که یکی از شرطهای ادامه همکاری استقلال با ساپینتو، قهرمانی این تیم در لیگ برتر است و اگر این اتفاق رخ می‌داد، قرارداد مربی پرتغالی و همکارانش به صورت خودکار تمدید می‌شد و طبیعتا دریافتی او هم افزایش پیدا می‌کرد اما ناکامی استقلال در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، تمدید قرارداد ساپینتو به صورت اتوماتیک را منتفی کرد. 

البته این را هم نباید نادیده گرفت که مدیریت استقلال نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده و بعید نیست که ملاک حجت کریمی و همکارانش برای ادامه همکاری با ساپینتو، متفاوت با فاکتورهای مد نظر آجورلو باشد.

این وسط، سرنوشت استقلال در جام حذفی، می‌تواند نقش زیادی در ادامه همکاری این تیم با ساپینتو داشته باشد. مربی پرتغالی که در بدو ورود به تهران قول کسب ۴ جام را داده بود، حالا بیش از هر زمان دیگری به دنبال قهرمانی در جام حذفی است تا از این طریق، حامیان بیشتری برای خودش پیدا کند و دیگر بهانه‌ای برای عدم تمدید قرارداد او وجود نداشته باشد.

بیراه نیست اگر عدم عجله حجت کریمی برای تمدید قرارداد ساپینتو را به مشخص شدن تکلیف قهرمانی استقلال در جام حذفی مرتبط بدانیم. هر چه که هست ظاهرا سرنوشت نیمکت فصل بعد آبی‌ها به کسب این جام بستگی دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج