adexo3
۱۳۱۲۴۵۳
۲۱۴۷
۲۱۴۷
پ

مدافع یونایتد قید تیم ملی آرژانتین را زد

لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.

ورزش سه:  لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.

قرار است قهرمان جام جهانی در ماه ژوئن با اندونزی و چین بازی‌های دوستانه برگزار کند اما مارتینس، تیم ملی کشورش را در این سفر همراهی نمی‌کند، به این امید که شکستگی استخوان پایش به طور کامل بهبود پیدا کند و بتواند در اردوی پیش فصل یونایتد خودی نشان دهد.

آرژانتین ۱۵ ژوئن با چین و ۱۹ ژوئن با اندونزی بازی می‌کند اما مارتینس که نقشی کلیدی در قهرمانی کشورش در جام جهانی داشت، همراه این تیم نخواهد بود.

پای راست این بازیکن ۲۵ ساله در دیدار با سویا در لیگ اروپا شکست و او که در فصل اول حضورش در اولدترافورد درخشیده، امیدوار است به موقع آمادگی کامل را به دست بیاورد تا دوازدهم جولای در اردوی پیش فصل منچستری‌ها شرکت کند.

مدافع یونایتد قید تیم ملی آرژانتین را زد

جای خالی او در دیدارهای اخیر یونایتد احساس شده و اریک تن‌هاخ امیدوار است این آرژانتینی جنگنده را به موقع برای تمرینات پیش فصل در اختیار داشته باشد.

مربی منچستریونایتد به مدیران باشگاه گفته، تمام بازیکنان کلیدی‌اش از جمله خریدهای جدید را در شروع تمرینات پیش فصل نیاز دارد تا تیم را آن طور که دوست دارد، بسازد و در فصل آینده برای قهرمانی لیگ برتر بجنگد.

گفته می‌شود یونایتد قصد دارد سیزده بازیکن را از فهرست خود بیرون کند و با خرید امثال هری کین از تاتنهام، دکلان رایس از وستهم و کیم مین جائه از ناپولی، آماده نبرد قهرمانی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج