جاباما
۱۳۱۲۵۷۱
۴۰۴۶
۴۰۴۶
پ

بدشانسی عجیب تراکتور مقابل تیم استقلال

پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد.

خبرآنلاین: پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد.

 کامران فخیمی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، درباره وضعیت هادی محمدی، اظهار داشت: این بازیکن به دلیل سرماخوردگی شدید، در تمرینات هفته جاری حضور نداشت و از شرایط مسابقه دور است.

وی با بیان اینکه سیدمحمد حسینی در بازی با مس دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شد، توضیح داد: پس از بازی با مس، مصدومیت حسینی را با فیزیوتراپی کنترل کردیم و او در بازی پرفشار مقابل نساجی حضور یافت که متأسفانه از دقیقه ۵۵، با درد شدید بازی کرد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: با توجه به فاصله کم بین بازی‌ها و طبق نظر جراح ارتوپد، حسینی شرایط حضور در بازی مقابل استقلال را ندارد. اگر با بازی دادن به این بازیکن ریسک کنیم، امکان دارد دچار مصدومیت شدید و جبران‌ناپذیر شود.

فخیمی با بیان اینکه مهدی هاشم‌نژاد در تمرین روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است، گفت: بلافاصله پس از تمرین، از پای این بازیکن MRI گرفته شد و میزان مصدومیتش مشخص شده است. باتوجه به شدت ضربه، هاشم‌نژاد باید دوره درمانی را پشت سر بگذارد و امکان حضور در بازی با استقلال را ندارد.

وی در مورد وضعیت محمدرضا عباسی نیز بیان کرد: عباسی دو روز قبل از بازی با نساجی از ناحیه رباط داخلی پا مصدوم شد که به دلیل ماهیت دردآور مصدومیتش، باید دوره درمان سه هفته‌ای را پشت سر بگذارد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: رومرو گومز نیز پیش از بازی با نساجی دچار آسیب از ناحیه کشاله و همسترینگ شده است و نیاز به درمان حداقل دو هفته‌ای دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج