جاباما
۱۳۱۲۵۹۶
۱۹۰۸
۱۹۰۸
پ

در دنیا تیمی بهتر از این وجود ندارد

مادریدی ها با بلایی که دیشب سرشان آمد تا صبح کابوس خواهند دید.

ورزش سه: درباره ی نمایش پرافتخارترین تیم اروپا در نیمه نهایی چه می توان گفت؟ جز اینکه، رئال مادرید در این مسابقه حضور داشت. همین!

مادریدی ها در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی به معنی واقعی کلمه نابود شدند. آنها حبس در یک سوم دفاعی خود با ثبت آمار عجیب ۱۳ پاس سالم در ۱۵ دقیقه، دعا می کردند شب وحشتناک منچستر هرچه زودتر پایان یابد.

عملکرد خارق العاده ی شاگردان پپ، کاری با روحیه رئالی ها کرد که فوق ستاره های مادرید تا پایان مسابقه نتوانستند کمر راست کنند. بنزما، مودریچ، کوروس... اصلا رئال به جز یک گلر و ۴ مدافع، بازیکن دیگری هم در زمین داشت؟!

در دنیا تیمی بهتر از این وجود ندارد

- می خواهم فوتبال بازی کنم. - به تیم پپ برو!

صحبت در گوشی وینیسیوس با آنجلوتی از آن تصاویر کم نظیر فوتبالیست. جایی که هنوز نیمی از نیمه اول نگذشته، مهاجم برزیلی خشمگین و ناراضی از روند مسابقه از مربی باتجربه و پرافتخار تیمش می خواهد علاجی بیابد. کارلتو مستاصل و نگران، بی صدا با ستاره تیمش حرف می زند: جونیور! میزبان امشب به ما توپ نمی دهد. اگر می خواهی فوتبال بازی کنی به تیم پپ برو.

در دنیا تیمی بهتر از این وجود ندارد
آمار رئال در این حد ضعیف بود که این یکی از موقعیتهای آنها تلقی شده است!

پپ؛ از تو نفرت داریم!

داغ الکلاسیکوی ۶ تایی بر دلشان مانده. بقول سزار منوتی با برتری ۵ صفر در نوکمپ رئال مورینیو را برای همیشه کشت. در بازی برگشت آن نیمه نهایی اروپایی که مسی یک گل مارادونایی زد، مادریدی ها را با پاس های پرشمار و سریع، بدون قصدی برای گلزنی، در نوکمپ تحقیر کرد. امشب هم که اصلا یک دروازه را حذف کرده بود. (با اطمینان از طرف طرفداران رئال مادرید:) از تو متنفریم پپ!

ترسناک ترین نابغه ی دنیا

فقط یک نفر می توانست از پس پپ برآید. اما بلایی که ایتالیایی جذاب بر سر بایرن مونیخ نابغه آورد، سر خودش آمد. ترسناک است. اینکه ممکن است دیگر هیچ شطرنج بازی نتواند گواردیولا را مات کند، ترسناک است. اینکه رقیبی مثل آنجلوتی با چنین فاصله ای به او ببازد، حقیقتا ترسناک است. گواردیولا با خودش برای بهتر شدن رقابت دارد، بی رقیب ماندنش مثل کشف اکسیر جاودانگیست.

در دنیا تیمی بهتر از این وجود ندارد

*همه چیز آنقدر شفاف و روشن است که جای هیچ ابهام و شک و شبهه ای باقی نماند. در شبی فراموش نشدنی، منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا با استحقاق ۱۰۰ درصدی و شایستگی کامل، در یکطرفه ترین نیمه نهایی ممکن، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج