۱۳۱۳۴۶۲
۳۳۴۹
۳۳۴۹
پ

طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!

تجربه نشان داده که استادیوم خانگی فامالیسائو برای مهدی طارمی خوش یمن است و او با به ثمر رساندن ۲ گل، به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.

ورزش سه: تجربه نشان داده که استادیوم خانگی فامالیسائو برای مهدی طارمی خوش یمن است و او با به ثمر رساندن ۲ گل، به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.

استادیوم ۲۲ ژوئن فامالیسائو یک بار دیگر برای مهدی طارمی خوش یمن بود. مهاجم ایرانی در نخستین حضورش با پورتو در این ورزشگاه که در منطقه کاوادو براگا واقع شده است، موفق شد ۲ بار گلزنی کند و او امشب این کار را یک بار دیگر تکرار کرد.

در دیداری از هفته سی و سوم و ما قبل پایانی لیگ برتر پرتغال، پورتو به مصاف فامالیسائو رفت. اوضاع در دقایق ابتدایی بازی کاملا بر وفق مراد اژدها پیش رفت. برخورد اوتاویو مونتیرو در دقیقه هفت بازی، یک خطای پنالتی را برای تیم کونسیسائو به ارمغان آورد.

طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!

مهدی طارمی که پنالتی زن اول پورتو به شمار می‌رود، پشت توپ ایستاد. او به عادت همیشگی و ژست مخصوصش، روی قوس محوطه جریمه ایستاد و پس از رقص پاهای پشت سر هم، ضربه‌اش را با نهایت قدرت به مرکز دروازه کوبید و توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

 

درخشش مهاجم ایرانی در زمین فامالیسائو ادامه پیدا کرد. فقط سه دقیقه بعد و روی پاس دیدنی اوتاویو مونتیرو، یک موقعیت بزرگ برای مهدی طارمی به دست آمد. او در موقعیت تک به تک با لوئیس لوسیو جونیور قرار گرفت و با یک ضربه نرم به توپ، توانست از گلر فامالیسائو عبور کند.

طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!

در شرایطی که زاویه برای طارمی تنگ شده بود و او برخلاف هنر همیشگی خود قصدی برای گرفتن پنالتی نداشت، با پای چپ توپ را روانه دروازه میزبان کرد و توانست گل دوم پورتو را ظرف فقط 10 دقیقه به ثمر برساند تا اژدها اندوخته بزرگی را در دقایق ابتدایی بازی به دست بیاورد. البته میزبان در 15 دقیقه پایانی به خود آمد و کار را در نیمه اول به تساوی 2 – 2 کشاند.

با 2 گلی که طارمی در نیمه نخست وارد دروازه فامالیسائو کرد، شمار گل‌های او در لیگ برتر پرتغال به عدد 19 رسید و توانست تا پیش از دیدار یکشنبه شب بنفیکا، با یک گل بیشتر، بالاتر از گونچالو راموس، ستاره عقاب‌ها، قرار بگیرد و صدر جدول گلزنان را از آن خود کند.

طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!
طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!

طارمی در شرایطی توانسته است عنوان آقای گلی را به صورت موقت از آن خود کند که او تا هفته بیست و ششم لیگای پرتغالی، 13 گله بود و راموس 17 گل به ثمر رسانده بود. مهاجم ایرانی به دلیل محرومیت در بازی با سانتاکلارا غایب بود و جز آن مسابقه، در 6 دیدار اخیر اژدها موفق به زدن 6 گل شده تا در هفته‌های پایانی لیگ، صدرنشین جدول گلزنان شود.

حالا او در نیمه دوم این فرصت را دارد تا شمار گل‌هایش را افزایش دهد و فاصله‌اش را با راموس، بیشتر کند.

طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!
طارمی کفش سیندرلا را پس گرفت!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج