۱۳۱۳۴۶۵
۱۷۶۵
۱۷۶۵
پ

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

بارسلونا یک هفته بعد از قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا امشب مقابل میهمانش رئال سوسیداد با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

ورزش سه: بارسلونا یک هفته بعد از قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا امشب مقابل میهمانش رئال سوسیداد با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

 بارسلونا که هفته گذشته با غلبه بر اسپانیول قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد امشب در چارچوب هفته سی‌وپنجم میزبان رئال سوسیداد بود. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه نوکمپ آغاز شد و با برتری ۲-۱ تیم مهمان همراه بود.

بازیکنان رئال سوسیداد پیش از شروع بازی به خاطر قهرمانی بارسا در لالیگا برای بازیکنان این تیم تونل افتخار تشکیل دادند. آنها اما با شروع بازی روی دیگر خود را به نمایش گذاشته و خیلی زود میزبان قدرتمند خود را به دردسر انداختند.

تنها ۵ دقیقه از شروع کار گذشته بود که سوسیداد گل اول را وارد دروازه بارسا کرد. الکساندر سورلوس از سمت چپ با یک پاس دقیق توپ را در دهانه دروازه به میکل مرینو فرستاد تا این بازیکن با بغل پایی ساده گل اول بازی را به ثمر برساند.

بارسلونا بعد از دریافت گل خیلی زود جلو کشید تا کار را به تساوی بکشاند. فرانک کسیه می توانست روی ارسال روبرت لواندوفکسی دروازه سوسیداد را با ضربه سر باز کند اما الکس رمیرو با واکنشی زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

عثمان دمبله با سرعت بالای خود در بیست و دومین دقیقه از بازی از سمت چپ وارد محوطه جریمه حریف شد اما ضربه او از زاویه نسبتا بسته را دروازه بان سوسیداد گرفت.

در شرایطی که بارسلونا با حمایت هواداران خود در حال حمله کردن بود سوسیداد روی یک ضد حمله فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه چیپ اندر بارنتزا در دقیقه 32 از بالای دروازه ترشتگن راهی اوت شد. شاگردان ژاوی در 15 دقیقه پایانی بازهم در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند تا بازنده راهی رختکن شوند.

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

بارسلونا نیمه دوم را بهتر از حریف آغاز کرد اما این برتری به تغییر نتیجه نیانجامید و سوسیداد توانست با خروج از فشار اولیه حریف دوباره نبض بازی را در اختیار بگیرد. این تیم در دقیقه 66 فاصله ای تا رسیدن به گل دوم نداشت اما ضربه سر الکساندر سورلوس در دهانه دروازه با اختلافی اندکی به بیرون رفت.

دومین حمله جدی سوسیداد در نیمه دوم به گل دوم این تیم منجر شد. روی یک حمله سریع در دقیقه 72 مارتین زوبیمندی توپ را به سورلوس رساند و این بازیکن در موقعیت تک به تک با ضربه ای زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

فرانگی دی یانگ در دقیقه 74 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت بیرون پای او به بیرون رفت. سوسیداد که با وجود رساندن اختلاف به 2 گل کاملا در لاک دفاعی فرونرفته بود در دقیقه 83 روی شوت از راه دور مرینو می توانست به گل سوم دست پیدا کند اما ترشتگن با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

بارسلونا در آخرین دقایق بازی کاملا جلو کشید و در نهایت موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. تک گل بارسا را روبرت لواندوفسکی با ضربه سر در دقیقه 90 روی ارسال فران تورس به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2-1 به سود میهمان به پایان برسد.

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

بارسلونا با این باخت 85 امتیازی ماند و با یک بازی و 14 امتیاز بیشتر نسبت به رئال صدرنشین است. سوسیداد هم با کسب این پیروزی ارزشمند 65 امتیازی شده و با مستحکم کردن رتبه چهارمی خود در آستانه قطعی کردن سهمیه چمپونزلیگ قرار گرفت.

جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد
جشن قهرمانی بارسلونا در خانه با باخت همراه شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج