adexo3
۱۳۱۳۴۹۸
۱۶۴۲
۱۶۴۲
پ

«کمال» پرافتخارترین سرخ‌پوش تاریخ

«کمال کامیابی‌نیا» برای ششمین‌بار به قهرمانی لیگ برتر رسید.

فوتبال ۳۶۰: «کمال کامیابی‌نیا» برای ششمین‌بار به قهرمانی لیگ برتر رسید. کمال کامیابی‌نیا با هشت فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. کامیابی‌نیا در این مدت به شش قهرمانی با پرسپولیس دست یافت و تنها بازیکن همیشه حاضر در عصر طلایی پرسپولیس است.

عبور از «پیروانی»، «رهبری‌فرد»، «حسینی» و «رادوشوویچ»

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، کمال کامیابی‌نیا به‌تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد. کامیابی‌نیا به‌همراه پرسپولیس، در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ودوم به قهرمانی رسید. پیش از این، کمال در این رکورد، با افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بوژیدار رادوشوویچ و جلال حسینی که پنج بار با پرسپولیس به قهرمانی رسیده بودند، شریک بود.

 کمال کامیابی‌نیا علاوه بر اینکه پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد، رکورد بیشترین قهرمانی با یک تیم در ادوار لیگ را به دست آورد. به جز پیروانی، رهبری‌فرد، رادوشوویچ و حسینی، محرم نویدکیا هم پنج بار با سپاهان به قهرمانی رسیده بود که حالا کامیابی‌نیا از تمام این بازیکنان آمار بهتری دارد.

«کامیابی‌نیا» دومین بازیکن پرافتخار تاریخ

پرافتخارترین بازیکن ادوار لیگ ایران همچنان جلال حسینی است. این بازیکن با پرسپولیس، سپاهان و سایپا در مجموع 9 بار به قهرمانی لیگ رسید. بهروز رهبری‌فرد یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال ایران است که به جز پنج قهرمانی با پرسپولیس یک‌ بار هم با پاس به قهرمانی دست یافت و حالا کامیابی‌نیا در کنار این بازیکن دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ ایران به شمار می‌آید. قهرمانی پرسپولیس باعث شد چند بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان با پنج قهرمانی اضافه شود. علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنانی هستند که به آمار پنج قهرمانی در لیگ رسیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج