۱۳۱۳۶۲۸
۱۴۱۴
۱۴۱۴
پ

اسماعیلی‌فر: بهترین تبریک را از هوادارانمان گرفتیم

دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع شمالی پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته قهرمانی در این فصل بود.

خبرورزشی: دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنانی بود که در چند سال اخیر همواره مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار می‌گرفت ولی فرصت حضور در پرسپولیس را پیدا نمی‌کرد.

یحیی با دانیال قبلا کار کرده بود و خیلی دوست داشت این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. اتفاقی که بالاخره در این فصل و در تابستان رخ داد و اسماعیلی‌فر با عقد قراردادی رسما پرسپولیسی شد. دانیال در اکثر بازی‌های فصل بازیکن فیکس تیمش بود و عملکرد خوبی هم داشت. اسماعیلی‌فر در این فصل ۲ گل زد و ۶ پاس گل هم به نامش ثبت شد و نقش پررنگی در موفقیت این فصل تیمش داشت.

اسماعیلی‌فر که تا حالا قهرمان لیگ برتر نشده بود، موفق شد به همراه پرسپولیس در این فصل به این مهم دست پیدا کند و در سرزمین مادری‌اش هم توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. با دانیال در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل و اتفاقات مختلف گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی با نساجی که دیدار قهرمانی پرسپولیس بود شروع کنیم. بازی چطور بود؟

خب شرایط در بازی‌های قبلی به‌گونه‌ای پیش رفت که ما برای قهرمانی دست بالاتر را داشتیم و سرنوشت قهرمانی دست خودمان بود. برای قهرمانی و جام گرفتن باید این دیدار را می‌بردیم تا کار به اما و اگر نرسد. از همان ابتدای بازی کار را در دست داشتیم و سوار بازی بودیم. خداراشکر خیلی زود هم به گل رسیدیم و موفق شدیم در ادامه بازی به گل‌های بعدی هم برسیم. نساجی تیم خوبی است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. با این حال ما محکوم به برد بودیم و با احترام به این تیم شایستگی این پیروزی را هم داشتیم. خداراشکر که به هدفمان یعنی کسب عنوان قهرمانی رسیدیم و این قهرمانی را به هواداران عزیزمان که یک سال از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنیم.

در این فصل فراز و نشیب زیاد داشتید و حتی باخت به سپاهان در بازی آخر سال گذشته باعث شد تا همه از قهرمانی پرسپولیس قطع امید کنند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد و اجتناب‌ناپذیر است. تیم‌های قدرتمند و خوبی در این فصل حضور داشتند و قهرمان شدن در این لیگ پرفشار کار راحتی نبود. ما امتیازات زیادی را از استقلال و سپاهان پیش بودیم ولی در چند بازی دچار افت شدیم. ضمن این‌که در آن بازی‌ها واقعا از داوری ضرر کردیم و همین باعث شد تا صدر جدول را از دست بدهیم. با این حال خیلی تلاش کردیم و با همه بچه‌ها یکدل شدیم تا در سال جدید همه بازی‌ها را ببریم. خیلی خوشحالم در این راه موفق شدیم و خواسته خودمان هم رسیدیم. این‌که سه تیم بالای ۶۰ امتیاز بگیرند نشان می‌دهد که چه لیگ سختی داشتیم و پرسپولیس چه کار بزرگی انجام داده است.

قبول داری برد در دربی خیلی به قهرمانی شما کمک کرد؟

قطعا همین‌طور است. برد دربی کلید قهرمانی بود و ما برای این‌که شانس قهرمانی را داشته باشیم، مجبور بودیم تا دربی را ببریم. فکر می‌کنم در آن بازی هم نمایش خوبی داشتیم و توانستیم استقلال را شکست دهیم.

در دهمین فصل حضورت در لیگ برتر اولین قهرمانی‌ات را کسب کردی. نکته مهم این بود که این قهرمانی در استان مازندران که اهل آن‌جا هستی به دست آمد. در این خصوص هم صحبت کن.

این‌که اولین قهرمانی من در استانی که از آن‌جا هستم به دست آمد، برای من خیلی خوشحال‌کننده بود. اتفاقا چند هفته پیش به سعید صادقی که همشهری من هم به حساب می‌آید، گفتم قسمت این است که در سرزمین مادری‌مان قهرمان شویم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. باید از حمایت هواداران هم تشکر کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند. ممنون آن‌ها هستم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای آن‌ها رقم بخورد.

اسماعیلی‌فر: بهترین تبریک را از هوادارانمان گرفتیم

سرمربی استقلال بعد از قهرمانی پرسپولیس گفت آن‌ها شایسته قهرمانی نبودند و به همین دلیل قهرمانی را به پرسپولیس تبریک نمی‌گویم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی‌دانم ایشان دقیقا چه صحبت‌هایی را مطرح کرده و علاقه‌ای هم ندارم وارد حاشیه شوم. در شایستگی پرسپولیس برای قهرمانی شکی نیست و ما قدرتمان را در این فصل به همه نشان دادیم. اصلا شما تیمی شایسته‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی سراغ دارید؟ ضمنا ما بهترین تبریک قهرمانی را از هواداران دوست‌داشتنی‌مان گرفتیم و هیچ چیزی برای ما باارزش‌تر از شاد کردن آن‌ها وجود ندارد.

این فصل برای تو به طور کلی چطور گذشت؟

فصل خوبی داشتم. هم به لحاظ فردی و هم به لحاظ تیمی روزهای خوبی را در این فصل سپری کردم. از این‌که پیراهن تیم بزرگی مثل پرسپولیس را بر تن می‌کنم،خیلی خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد.

با برد در دو بازی دیگر می‌توانید دبل کنید و در جام حذفی هم قهرمان شوید. بازی با هوادار را چطور می‌بینی؟

قطعا برای جام حذفی هم انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم و قهرمان شویم. بازی با هوادار آسان نیست و باید خیلی تلاش کنیم تا این بازی را ببریم و راهی فینال شویم. تیم بسیار خوبی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. سعی می‌کنیم در جام حذفی هم قهرمان شویم و آن را تقدیم هوادارانمان کنیم.

تو ارتباط خیلی خوبی با یحیی گل‌محمدی داری و در چند تیم با او کار کردی. در مقاطعی از فصل انتقادات از او به اوج خودش رسید ولی تیم را خیلی خوب مدیریت کرد و در نهایت هم پرسپولیس با او به مقام قهرمانی رسید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

رزومه کاری آقایحیی در فوتبال ایران کاملا مشخص است و من هم افتخار می‌کنم چند فصل شاگردش بودم. فشار و انتقاد همیشه وجود دارد و چیز تازه‌ای نیست. نیازی نبود آقایحیی با این قهرمانی خودش را ثابت کند، چون او در گذشته خودش را ثابت کرده بود. ایشان در طول فصل خیلی تحت فشار بود و ما خیلی چیزها را بعد از قهرمانی متوجه شدیم. او طوری رفتار می‌کرد که هیچ فشاری روی بچه‌ها نباشد، ولی خودش خیلی سختی کشید و فشارهای زیادی را تحمل کرد. به نظرم این قهرمانی حق مجموعه پرسپولیس بود و خوشحالم که این خواسته در نهایت رنگ واقعیت به خودش گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج