۱۳۱۳۷۶۵
۱۵۳۷
۱۵۳۷
پ

اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

ناپولی، قهرمان زودهنگام سری آ، در هفته سی و ششم این لیگ در خانه‌اش به مصاف اینتر رفت و با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید.

ورزش سه: ناپولی، قهرمان زودهنگام سری آ، در هفته سی و ششم این لیگ در خانه‌اش به مصاف اینتر رفت و با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید.

 اینتر، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا، امشب به شهر ناپل رفت تا در هفته سی و ششم سری آ مقابل قهرمان زودهنگام این فصل، ناپولی قرار بگیرد. ناپولی ابتدا با گل آنگیسا در نیمه دوم پیش افتاد ولی لوکاکو کار را برای نراتزوری به تساوی کشاند. در واپسین دقایق دی‌لورنزو برای ناپولی به گل رسید. اما این پایان کار شاگردان اسپالتی نبود و گائتانو در وقت‌های تلف‌شده در دقیقه ۹۰+۵ گل سوم تیمش را زد تا اینتر از ورزشگاه دیه‌گو مارادونا با شکست ۳-۱ به خانه برگردد.

 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

اولین فرصت بازی نصیب ناپولی شد. آنگیسا در حاشیه محوطه جریمه اینتر گوسنس را از پیش رو برداشت ولی والی سرضرب او با اختلافی اندک از کنار دروازه اونانا بیرون رفت.

ناپولی همچنان تیم بهتر بود و در دقیقه 33 کرنر ارسالی این تیم محوطه جریمه اینتر را به هم ریخت. اوسیمن که توپ را ناگهان در مقابل خود دید با یک ضربه آکروباتیک تماشایی قصد گلزنی داشت که توپ او از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 41 اینتر ضربه بزرگی دریافت کرد و 10نفره شد. روبرتو گالیاردینی که در دقایق اولیه کارت زرد دریافت کرده و داور بارها به او تذکر داده بود به دلیل تکل شدیدی که روی آنگیسا انجام داد دومین کارت زرد را گرفت و اخراج شد.

دو تیم در نهایت نتوانستند دروازه هم را باز کنند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ناپولی نیمه دوم را با برتری نسبت به اینتر آغاز کرد. دی‌لورنزو در سمت راست پاسی از زلینسکی دریافت کرد و شوتی محکم به سمت دروازه شلیک کرد ولی اونانا با یک شیرجه موفق شد توپ را با کف دست دفع کند. چند دقیقه بعد اونانا واکنش عالی دیگری داشت و مانع از باز شدن دروازه‌اش توسط کواراتسخلیا شد.

یک دقیقه بعد از شوت کواراتسخلیا ناپولی به گل رسید. انگیسا پاس زلینسکی را کنترل کرده و با شوتی سرضرب اونانا را مغلوب کرد تا ناپولی اولین گل بازی را به ثمر برساند.

 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت
 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

اما اینتر قصد نداشت به راحتی تسلیم شود. در دقیقه 82 با اینکه اینتر 10نفره در نیمه دوم عملا نتوانسته بود از نیمه خود جلوتر بیاید ولی در این دقیقه دی‌‌مارکو سانتر کم‌ارتفاعی از سمت چپ روی دروازه ناپولی ارسال کرد و لوکاکو دروازه مرت که در مقابل او کاری از دستش ساخته نبود را باز کرد.

 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت
 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

ولی این تساوی تنها سه دقیقه ادامه داشت. دی‌لورنزو با حرکت از سمت راست خودش را به حاشیه محوطه جریمه اینتر رساند. او با شوتی کات‌دار از فاصله 20متری اونانا را مغلوب کرده و توپ را به تور دروازه اینتر چسباند تا ناپولی بار دیگر پیش بیفتد.

 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت
 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

ناپولی با وجود پیش افتادن از اینتر همچنان به دنبال گلزنی بود و در دقیقه 90+۵ موفق شد اختلاف را به دو گل افزایش دهد. جیووانی سیمئونه پاس جان‌لوکا گائتانو را وارد دروازه نراتزوری کرد تا این بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت
 اینتر قافیه را به قهرمان سری آ باخت

اینتر این فرصت را داشت که در صورت پیروزی بر ناپولی به صورت موقت با عبور از یوونتوس به رتبه دوم جدول صعود کند اما با شکست مقابل قهرمان زودهنگام فصل در حال حاضر با 66 امتیاز در رتبه سوم جدول ایستاده است. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج