۱۳۱۳۹۶۴
۴۸۷۱
۴۸۷۱
پ

مدعی اول قهرمانی لیگ بیست‌وسوم پیدا شد

محمد قنبری گل سه امتیازی اش برای تراکتور را دوست دارد چون به نظرش باعث کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده است.

ورزش سه: تراکتور سوای شکست سنگین مقابل استقلال در بازی آخر فصل خوبی را پشت سر گذاشت. محمد قنبری در خصوص عملکرد تراکتور در این فصل به خبرنگار ما گفت: ما در این فصل دو مربی داشتیم، در ۱۰ بازی اول قربان بردیف سرمربی تیم بود که مربی بزرگی است. آقای بردیف در لیگ و جام حذفی روسیه سابقه قهرمانی دارند. این مربی از عملکرد من رضایت داشت و معمولا  به من میدان می‌داد. در مجموع بعد از آمدن آقای بردیف باشگاه به سمت حرفه‌ای شدن پیش رفت. به نظرم نتایج چندان بدی هم در زمان قربان بردیف کسب نکردیم اما بعد از هفته دهم یک پیشنهاد از لیگ روسیه داشت و مجبور شد ما را ترک کند.

او ادامه داد: بعد تغییر سرمربی و آمدن پاکو خمس سطح بازی ما نیز تغییر کرد. می‌توان گفت آقای خمس آن سبکی که دوست داشتیم را  با خود به تیم آوردند. ما تمایل داشتیم بازی زیبا و مالکانه‌ ارائه دهیم. روند نتیجه گیری ما هم در ۱۹ دیداری که آقای خمس سکان هدایت تیم را بر عهده داشتند در حد قهرمانی بود. ما در این هفته‌ها ۳۸ امتیاز کسب کردیم و این میانگین امتیاز گیری در حد کورس قهرمانی بود.  فوتبال خیلی از بازیکنان بعد از آمدن آقای خمس احیا شد‌. من هم که زمان قربان بردیف کمتر بازی می‌کردم از این قائده مستثنی نبودم و توانستم در پست تخصصی‌ام مثمرثمر تر از گذشته باشم.

این بازیکن در رابطه با گل مهم و سه امتیازی خود در مقابل نساجی، عنوان کرد: حس خوبی بعد از باز کردن دروازه نساجی داشتم چرا که با این گل توانستیم رتبه چهارمی خودمان را در جدول قطعی کنیم و شاید بتوانیم آسیایی شویم. در مجموع این گل برای من بسیار به یاد ماندنی بود.

وینگر تراکتور در مورد هواداران پرشور این تیم اظهار داشت: فوتبال روزهای بد و خوب زیادی دارد. گاهی اوقات  نتیجه دلخواه کسب نمی‌شود اما در روزهای بدی که نتیجه نمی‌گرفتیم هواداران به خاطر فوتبال زیبا تیم پشت ما بودند و حمایت می‌کردند. آنها هیچ وقت از سبک بازی ما ناراضی نبودند. پس از آمدن آقای تعداد باخت های کمی داشتیم اما در همان روزها هم هواداران‌مان در حمایت از تیم شعار معروف عیبی یوخ را سر می‌دادند و این موضوع بسیار خوشحال کننده و همچنین باعث دلگرمی بود.

مدعی اول قهرمانی لیگ بیست‌وسوم پیدا شد

وی درباره شکست سنگین دور از انتظار تراکتور مقابل استقلال،‌ توضیح داد: به نظرم به خاطر قطعی شدن جایگاه چهارمی تیم در جدول رده بندی انگیزه خاصی برای این بازی نداشتیم. البته رتبه سومی استقلال هم ثبیت شده بود اما آنها برای آمادگی و بالا بردن روحیه خود برای جام حذفی، انگیزه داشتند.  ما با تمام وجودمان به میدان رفتیم و دوست داشتیم بازی را با برد به پایان برسانیم. ما برای جبران گل‌های خورده هجومی بازی می‌کردیم و اگر دقت کنید استقلال تمام گل‌هایش را با استفاده از ضد حمله به ثمر رساند‌. به نظرم دلیل شکست پر گل ما هجومی بازی کردن‌ بود.

به هر حال گاهی بالا بازی کردن تاوان دارد. به هواداران حق می‌دهم که ناراحت باشند، طبیعتا ما که در زمین بودیم بیشتر از این رقم خوردن این نتیجه ناراحت هستیم. اما باز هم ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم اما آنها فراموش نکنند که ما در کنار هم یک فصل خوب را پشت سر گذاشتیم. تراکتور در این فصل توانست پرسپولیس قهرمان را در آزادی شکست دهد. استقلال و سپاهان را نیز در ورزشگاه خودمان شکست دادیم‌. ما روزهای خوبی با هواداران داشتیم. به عنوان مثال بازی مقابل نساجی  جو بسیار خوب و احساسی در ورزشگاه پر از تماشاگر یادگار امام حاکم بود.

همانطور که گفته‌ام فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد و گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل آن در اختیار ما نیست. امیدوارم هواداران این شکست را فراموش کنند و ما هم‌ برای فصل بعد صد در صد برای قهرمانی می‌جنگیم.

او در مورد شایعه جدایی چند بازیکن تراکتور و تمدید قراردادش اینگونه واکنش نشان داد: چندان در جریان اخبار نقل و انتقالات نیستم، سعی می‌کنم تمرکزم روی خودم باشد. من برای این فصل قرارداد دارم اما در حال حاضر  در تعطیلات به سر می‌برم و اصلا در تبریز نیستم، این خبر صحت ندارد و فعلا چیزی مشخص نیست.

مدعی اول قهرمانی لیگ بیست‌وسوم پیدا شد

قنبری نظرش را در رابطه با از دست دادن عنوان آقای گلی دو مهاجم تراکتور اینگونه بیان کرد: ما دو بازیکن در صدر جدول گلزنان داشتیم که برای کسب عنوان آقای گلی می‌جنگیدند اما سیستم آقای خمس بازی با یک مهاجم هدف بود و این موضوع باعث می‌شد یکی از آنها در ترکیب قرار بگیرد. به نظرم اگر اینگونه نبود، اسدی یا عباس‌زاده آقای گل لیگ می‌شدند، ما خیلی دوست داشتیم بعد از بهترین پاسور لیگ، برترین گلزن هم یکی از بازیکنان تراکتور می‌شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. برای هر دو مهاجم تیم در آینده آرزوی موفقیت دارم.

او در پایان افزود: تمام بازیکنان تیم در صفحه شخصی خود بابت نتیجه هفته آخر از هواداران عذر خواهی کردیم اما من بار دیگر از عذرخواهی می‌کنم‌‌ و از آنها می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما قول می‌دهیم در فصل بعد از همان هفته اول برای قهرمانی بجنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج