۱۳۱۴۹۰۳
۲۲۵۳
۲۲۵۳
پ

رجبی: ساپینتو باید بزرگ‌تر فکر کند

پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو باید بزرگ‌تر فکر کند چون همیشه در بازی‌های سخت‌تر و بزرگ‌تر نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

ایسنا: پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو باید بزرگ‌تر فکر کند چون همیشه در بازی‌های سخت‌تر و بزرگ‌تر نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

رضا رجبی در رابطه با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان ساپینتو مقابل نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم برای رضا حدادیان خیلی ناراحتم. نمی‌دانم چه کسانی خط می‌دهند و این تیم را به این حال و روز انداختند. امروز نساجی سازمان دفاعی‌اش معلوم نبود و کاملا دست بسته بود. آن‌ها در همه بازی‌ها به این شکل بودند. مدتی است حس بیش از یک گل زدن در استقلال ایجاد شده و این خیلی خوب است.

ساپینتو در بازی‌های بزرگ تمرکزش را از دست می‌دهد

او ادامه داد: من مدت‌ها پیش می‌گفتم که خط جلو استقلال خوب همدیگر را پیدا می‌کنند. درس آموزشی امروز اضافه شدن حردانی و سلمانی بود. این نشان داد استقلال باتمام وجودش دوست داشت حمله کند. اما این مساله را هم باید بگوییم که متاسفانه ساپینتو در بازی‌های بزرگ به این شکل نتوانست بازی کند. مقابل سپاهان و پرسپولیس و در بازی‌های سخت، ساپینتو تمرکزش را از دست می‌دهد و محتاط می‌شود. آن‌ها در دو بازی رفت و برگشت به سپاهان باختند و در بازی‌های بزرگ شکست خوردند.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: آبی‌پوشان باید در بازی‌های سخت تمرکز بیش‌تری داشته باشند. در فینال جام حذفی که احتمالا مقابل پرسپولیس است، ساپینتو باید بزرگ‌تر فکر کند. استقلال امروز از نظر فنی خیلی خوب بود اما به خاطر رضا حدادیان و شرایط این تیم بسیار ناراحتم. من از این مربی جدید نساجی هیچ چیزی ندیدم و هم راحت گل می‌خورد و هم بازی خوبی انجام نمی‌دهد.

او درباره عملکرد محمد محبی بیان کرد: او فوتبالیست سرعتی است و تقریبا یک میانسال باتجربه است. خیلی وقت‌ها مربی است که باید محبی را به روز کند. این‌که مربی به او شرح وظایف دهد، خیلی مهم است. محبی در سال‌های قبل روی اراده شخصی خودش بازی می‌کرد و اکنون هر زمان که به او وظیفه می‌دهند، بهتر و سر بالا بازی می‌کند. او بسیار تاکتیک‌پذیر است.

احساس می‌کنم استقلال در داربی‌ها تنهاتر است

رجبی درباره داربی احتمالی فینال جام حذفی گفت: داربی صد سال دیگر هم ادامه داشته باشد، بحث روحی و روانی و عملکرد کادر مدیریتی بیرون از زمین خیلی مهم خواهد بود. باید روحیه تیم را بالا برد و کادرفنی به بازیکنان بگوید شما لیاقت پیروزی دارید. قدیمی‌ترها باید بروند و به تیم روحیه بدهند. احساس می‌کنم استقلالی‌ها در داربی‌ها تنهاتر هستند. سال ۶۱ و پس از آن که چند بار پیروز شدیم، همه می‌آمدند و روحیه تیم خوب بود. در فوتبال ما احساس جلوتر از بحث فنی است. پرسپولیس باتوجه به قهرمانی که به دست آورد روحیه بهتری دارد اما امیدوارم شرایط به نفع استقلال تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج