۱۳۱۶۵۹۱
۲۱۵۵
۲۱۵۵
پ

معمای بزرگ استقلالی‌ها قبل از فینال جام حذفی

موضوع اسپانسر باشگاه استقلال همچنان در قالب یک معما قرار دارد.

فوتبالی: باشگاه استقلال در طول این فصل ماجراهای عجیب کم نداشته اما عجیب‌ترینش شاید به قرارداد با همراه اول مربوط باشد. قراردادی که ابتدای فصل بر سر آن توافق شد اما به دلیل تغییرات مدیریتی استقلال به امضای نهایی طرفین نرسید. با این وجود آبی‌ها بر توافق شفاهی قبلی خود پای‌بند ماندند و در طول فصل نام این شرکت را تبلیغ کردند. در ادامه و با پایان یافتن مسابقات لیگ، قراردادی جدید مابین باشگاه استقلال و همراه اول امضا شد که خبرش را محمدحسین زرندی مدیررسانه این باشگاه در نشست خبری پیش از مصاف نیمه نهایی جام حذفی اعلام کرد و در این باره گفت: «با پیگیری‌هایی که آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال شب گذشته انجام دادند، قرارداد همکاری میان استقلال و همراه اول به عنوان اسپانسر شب گذشته امضا شد و امیدواریم هر چه زودتر این قرارداد اجرایی شود.»

حالا با گذشت نزدیک به یک هفته از اعلام رسمی عقد قرارداد باشگاه استقلال با همراه اول هنوز این اپراتور پولی به حساب آبی‌ها واریز نکرده است. در همین باره امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «اخبار رسیده حاکی از عدم موافقت برخی اعضای هیات مدیره شرکت همراه اول با پرداخت پول به باشگاه استقلال است.»

قطعا این اتفاق بسیاری از معادلات مدیریت این باشگاه را بر هم می‌ریزد چرا که آنها برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو و از آن مهمتر پرداخت مطالبات و پاداش به بازیکنان قبل از فینال جام حذفی، حساب ویژه‌ای روی واریزی اسپانسر خود باز کرده بود.

بر اساس آخرین وعده حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال قرار بود تا دو روز بعد از بازی با نساجی (یعنی نهایتا تا ۵ خرداد) اولین واریزی همراه اول صورت گیرد اما همچنان این اتفاق نیفتاده و به همین دلیل در بخش دیگری از اطلاعیه باشگاه استقلال آمده: «گویا داستان بدقولی‌ها ادامه دارد. روشن است که این مساله می‌تواند اثر مستقیمی روی عملکرد تیم استقلال و طبیعتا هواداران میلیونی‌اش داشته باشد.»

با این حال بیژن طاهری سرپرست استقلال می‌گوید این مسائل روی تمرکز شاگردان ساپینتو برای فینال جام حذفی تاثیری ندارد. او در حاشیه نشست خبری پیش از دربی صد و یکم گفته: "بازیکنان ما خیلی وقت است پول نگرفتند اما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و کار خودشان را انجام می‌دهند. بیانیه‌ها هم هیچ تاثیری روی بازیکنان استقلال ندارد."

حالا باید منتظر ماند و دید همراه اول چه توضیحی برای این موضع خود ارائه خواهد داد و در نهایت مشکلات مالی باشگاه استقلال چگونه حل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج