جاباما
۱۳۱۷۰۷۶
۶۳۸۶
۶۳۸۶
پ

پیام خاص بیرانوند به استقلالی‌ها بعد از قهرمانی

بیرانوند : دست‌بوس همه ملت ایران به خصوص هواداران پرسپولیس هستم. من دست‌بوس هواداران استقلال هم هستم. من آدم شوخی هستم و قصد بدی از آن شادی نداشتم.

ورزش سه: دروازه‌بان پرسپولیس صحبت‌های جالبی درباره حواشی و فحاشی صورت گرفته داشت.

علیرضا بیرانوند علی‌رغم اینکه نتوانست در دربی ۱۰۱ و بازی فینال جام حذفی کلین‌شیت کند، اما موفق به کسب عنوان قهرمانی همراه با پرسپولیس شد و شب سختی را مقابل استقلال و تماشاگران‌اش داشت.

بیرانوند که در اواسط صحبت‌های زنده رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به قاب تلویزیون اضافه شد، خطاب به وی عنوان کرد: «مبارکت باشه سلطان!»

دروازه‌بان پرسپولیس در آغاز صحبت‌های خود گفت: قبل از تبریک به مردم ایران و هواداران پرسپولیس، به‌عنوان یک بازیکن ملی دست‌بوس تمام مردم ایران و هواداران استقلال هستم. آن دفعه معذرت‌خواهی کردم و درک می‌کنم بخاطر فشار بازی‌ها واکنش داشته باشند، چراکه این دربی است و شرایط خاص خود را دارد.

بیرانوند در خصوص حواشی قبل از شروع دربی امروز و شعار تماشاگران استقلال علیه او عنوان کرد: آمادگی داشتم چنین اتفاقی بیفتد. بازی برگشت دربی یک کاری کردم که احساسات خودم را با  هواداران پرسپولیس داشتم ولی به تماشاگران حریف توهین نکردم. حرکتی بود که در تمام جهان هست و بازیکنان اروپا و طارمی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده‌اند.

او یادآور شد: با هواداران خودمان احساساتم را بروز دادم ولی اینجا به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس است که منجر به دبل شد. بابت این تیم و همدلی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به حواشی به وجود آمده علیه او در روزهای گذشته ابراز کرد: علی بیرو هرچه فحش بدهید، ناراحت نمی‌شود چون من آدم شوخی هستم. اگر امروز ریلکس بودم به این دلیل است که آدم شوخ، با فحش و تحریک هواداران ناراحت نمی‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج