۱۳۱۷۲۷۱
۵۰۸۰
۵۰۸۰
پ

حمایت جنجالی پرسپولیسی‌ها از ساپینتو!

ساعاتی پس از اتفاقات حاشیه‌ای در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، هواداران قهرمان جام حذفی به حمایت از ساپینتو مشغول شدند!

خبرورزشی: ساعاتی پس از اتفاقات حاشیه‌ای در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، هواداران قهرمان جام حذفی به حمایت از ساپینتو مشغول شدند!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال مسابقات جام حذفی در شرایطی با شکست استقلال همراه شد که به نظر می‌رسید پس از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال در وقت‌های تلف‌شده بازی، شاگردان یحیی گل‌محمدی روحیه شکننده‌تری برای ادامه مسابقه دارند اما حاشیه‌های ایجادشده از سوی ساپینتو که منجر به اخراج او و توقف بازی شد، در نهایت روحیه بازیکنان تیم استقلال را به هم ریخت و گل‌محمدی توانست با ایستادن در محوطه فنی تیمش در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای، یارانش را به سمت قهرمانی هدایت کند.

برخی طرفداران پرسپولیس که از ابتدای فصل مسابقات را دنبال می‌کردند، بخشی از عدم موفقیت استقلال را به رفتارهای سرمربی این تیم ربط داده و از مدیریت باشگاه استقلال خواستار تمدید قرارداد ساپینتو شدند! این پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی معتقدند با ادامه همکاری این مرد پرتغالی با باشگاه استقلال شرایط برای قهرمان شدن در فصل بعد هموارتر خواهد بود!

در ماه‌های اخیر هواداران استقلال همواره در شبکه‌های اجتماعی از مدیران باشگاه درخواست می‌کردند هرطور شده ساپینتو را برای فصل بعد حفظ کنند و حالا عده‌ای از طرفداران رقیب هم به این گروه پیوسته‌اند.

ناگفته نماند باشگاه استقلال فعلا عذر این مربی را خواسته و ساپینتو امشب از کشورمان خارج می‌شود. به احتمال زیاد مدیران استقلال پس از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه درباره انتخاب سرمربی جدیدشان برای فصل آینده تصمیمات نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج