۱۳۱۷۳۶۶
۲۵۵۰
۲۵۵۰
پ

تماس تصویری تن‌هاخ با نسخه دانمارکی هالند

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، چند تماس ویدیویی با راسموس هویلند، مهاجم آتالانتا، داشته و می‌خواهد او به یونایتد ملحق شود.

ورزش سه: اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، چند تماس ویدیویی با راسموس هویلند، مهاجم آتالانتا، داشته و می‌خواهد او به یونایتد ملحق شود.

مربی هلندی در تلاش برای خریدن یک مهاجم گلزن است تا فشار گلزنی تیم از روی دوش مارکوس رشفورد برداشته شود. گزینه اصلی او هم هری کین، کاپیتان تاتنهام است ولی تاتنهام قصد ندارد ستاره خود را به رقیب لیگ برتری بدهد و ترجیح می‌دهد کین فصل آینده با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد برود.

به این ترتیب، یونایتد گزینه‌های جانشین را زیر نظر گرفته است و ظاهرا هویلند، مهاجم ۲۰ ساله آتالانتا نفر بعدی در فهرست تن‌هاخ است. "منچستر ایوینینگ نیوز" گزارش کرده که مربی یونایتد چند بار با این مهاجم دانمارکی تماس تصویری گرفته و با او درباره انتقال احتمالی‌اش به اولدترافورد حرف زده است.

تماس تصویری تن‌هاخ با نسخه دانمارکی هالند

نکته جالب اینجاست که هویلند این اواخر با شرکت SEG قرارداد بسته تا نماینده او باشد. این شرکت ایجنت تن‌هاخ هم هست. مهاجم دانمارکی این فصل در سری A هشت گل زده تا به تیمش کمک کند در رده پنجم جدول سری A بایستد.

یونایتد علاوه بر او، رندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت را هم زیر نظر دارد. "اتلتیک" گزارش کرده که منچستری‌ها با باشگاه آلمانی درباره این بازیکن مذاکره هم کرده‌اند. کولو موانی هنوز چهار سال دیگر با فرانکفورت قرارداد دارد و گزینه گران‌تری در مقایسه با هویلند است. گفته می‌شود فرانکفورت برای فروش این بازیکن حدود 80 میلیون یورو خواهد خواست.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج