۱۳۱۸۵۷۱
۱۶۳۴
۱۶۳۴
پ

ایران به دنبال انتقام از ژاپن در بازی افتتاحیه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳

مسابقات لیگ ملت‌های جهان در سال ۲۰۲۳ در مرحله مقدماتی از تاریخ ۱۶ خرداد به میزبانی ژاپن آغاز خواهد شد. تیم ملی کشورمان در هفته اول دوره مقدماتی با تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی بازی خواهد کرد که اولین دیدارش در روز افتتاحیه مقابل ژاپن است. ایران که با چند تغییر پای به این مسابقات گذاشته به دنبال آن است که در بازی افتتاحیه انتقام باخت به ژاپن و حذف از المپیک را بگیرد.

 

ایران به دنبال انتقام از ژاپن در بازی افتتاحیه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳

مسابقات لیگ ملت‌های جهان در سال ۲۰۲۳ در مرحله مقدماتی از تاریخ ۱۶ خرداد به میزبانی ژاپن آغاز خواهد شد. تیم ملی کشورمان در هفته اول دوره مقدماتی با تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی بازی خواهد کرد که اولین دیدارش در روز افتتاحیه مقابل ژاپن است. ایران که با چند تغییر پای به این مسابقات گذاشته به دنبال آن است که در بازی افتتاحیه انتقام باخت به ژاپن و حذف از المپیک را بگیرد.

برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳

تیم ملی والیبال ایران در حالی آماده شرکت در این رویداد بزرگ می‌شود که مردم ایران همچون سال‌های گذشته با هیجان بالایی پخش زنده مسابقات والیبال را پیگیری خواهند کرد و امیدوار به درخشش تیم ملی کشورمان هستند. مرحله اول و مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در ناگویای ژاپن برگزار خواهد شد و تیم ایران در هفته نخست به مصاف ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی خواهد رفت. مهم‌ترین بازی ایران بازی افتتاحیه مقابل ژاپن است که به دلیل دو باخت اخیر ایران برابر این تیم؛ حساسیت‌های این مسابقه را به اوج خود رسانده است.

برنامه بازی‌های ایران در هفته اول دور مقدماتی

  • سه‌‌شنبه ۱۶ خرداد: ایران – ژاپن، ساعت ۱‍۴:۱۰
  • پنج‌شنبه ۱۸ خرداد: ایران – لهستان، ساعت ۱۲:۳۰
  • شنبه ۲۰ خرداد: ایران – چین، ساعت ۱۰:۱۰
  • یکشنبه ۲۱ خرداد: ایران – اسلوونی، ساعت ۷:۱۰

علاوه بر بازی‌های ایران که به‌صورت زنده و مستقیم از تلویزیون و پلتفرم‌های اینترنتی پخش خواهد شد. علاقه‌مندان به بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال می‌توانند کلیه مسابقات این دوره را از طریق سایت و اپلیکیشن آپارات اسپرت به‌طور زنده و با بهترین کیفیت تماشا کنند.

آخرین وضعیت تیم ملی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳

ایران به دنبال انتقام از ژاپن در بازی افتتاحیه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳

تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌ها بعد از طی کردن مسیری ۲۳ ساعته خود را به ژاپن رسانده و اولین تمرین خود را روز شنبه در شهر ناگویا برگزار کرده است.

ترکیب ملی والیبال تشکیل‌ شده از بازیکنانی چون سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایون فرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد است که مربیگری تیم را بهروز عطایی در اختیار دارد. خوشبختانه تا امروز هیچ مصدومیتی برای بازیکنان به وجود نیامده و کادر فنی کلیه بازیکنان خود را برای این مسابقات در اختیار دارد.

آخرین وضعیت رقبای ایران در هفته اول بازی‌ها

قطعاً ژاپن و لهستان را می‌توان مهم‌ترین رقبای ایران در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ دانست. ژاپن علاوه بر امتیاز میزبانی؛ تیم بسیار خوبی را روانه این مسابقات کرده است. فراموش نکنید که ژاپن در دوره قبل با ۹ برد و تنها ۲ باخت در رده سوم جدول مقدماتی قرار گرفت و نشان داد که از پتانسیل فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

اما شاید خطرناک‌تر از ژاپن، لهستان باشد. تیم ملی لهستان که یکی از قدرت‌های والیبال جهان است همواره بازی‌های جنجالی را با ما برگزار کرده که نتیجه آن ۱۰ برد برای ایران و ۱۶ برد برای لهستان بوده است. لهستان در دوره قبلی مسابقات تا مراحل پایانی پیش رفت و روی سکوی سوم مسابقات قرار گرفت. لهستان امسال نیز با تیمی بسیار آماده و حضور همان بازیکنان شناخته شد دوباره به این مسابقات برگشته و می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی باشد. دو بازی دیگر ایران با چین و اسلوونی است که اگر هیچ شگفتی رخ ندهد، این دو تیم نمی‌توانند مشکلات بزرگی برای ایران در هفته اول ایجاد کنند.

پخش زنده و کامل مسابقات لیگ ملت‌ها در آپارات اسپرت

لیگ ملت‌های والیبال را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان دانست که همه علاقه‌مندان به ورزش با دقت و علاقه خاصی آن را پیگیری می‌کنند. آپارات اسپرت بزرگ‌ترین وب‌سایت پخش مسابقات ورزشی در ایران، به‌صورت ویژه و کامل؛ کلیه مسابقات را پوشش خواهد داد. برای مشاهده این بازی‌ها می‌توانید وارد سایت آپارات اسپرت شوید و مسابقه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و تماشا کنید.

از ویژگی‌های تماشای مسابقات در آپارات اسپرت این است که می‌توانید بدون ثبت نام در این سایت، تمامی مسابقات ورزشی را با کیفیت ۱۰۸۰ مشاهده کنید. اگر تلویزیون هوشمند اندرویدی دارید از طریق اپلیکیشن آپارات اسپرت و برای تلوزیون‌های هوشمند غیر اندرویدی از طریق اندروید باکس مسابقات را به شکل حرفه‌ای از تلویزیون دنبال کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج