adexo3
۱۳۱۸۹۲۲
۳۸۹۱
۳۸۹۱
پ

بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!

لژیونر ایرانی و مصدوم تیم کاسیم پاشا با اتمام فصل در ترکیه به تهران بازگشت.

همشهری آنلاین: علی قلی‌زاده که فصل را با مصدومیت به پایان رساند، در لیست امیر قلعه‌نویی هم برای تورنمنت کافا قرار نگرفت و حالا باید منتظر بهبود آسیب دیدگی و احتمالا یک انتقال هیجان‌انگیز در تابستان امسال باشد.

این ستاره ایرانی پس از شرایط سختی که در شارلروا داشت و از ترکیب این تیم فاصله گرفته بود، در زمستان گذشته تصمیم گرفت بلژیک را ترک کند و راهی کاسیم پاشا ترکیه شود که با وجود رسیدن به ترکیب این تیم و نمایش موثر در نخستین حضور ثابت خود، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و آسیب دیدگی جدی پیدا کرد.

قلی‌زاده پس از پیوستن به کاسیم پاشا، در سه دیدار پیاپی حضور تعویضی داشت، اما در هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه مقابل عمرانیه اسپور به ترکیب ابتدایی رسید و توانست پاس تک گل بدهد ولی بعد از آن یک مسابقه تدارکاتی ملی کاری کرد تا او ادامه فصل را از دست داده و حالا با سپری کردن روزهای تلخ به ایران برگردد.

بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!

این ستاره ایرانی که در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه با آسیب دیدگی مواجه شد، طی سه ماه اخیر نتوانست به میدان برود و ۱۰ هفته پایانی سوپر لیگ ترکیه را از دست داد و نتوانست در کاسیم پاشا بدرخشد تا این چنین به پایان قراردادش با تیم ترکیه‌ای برسد و از سوی دیگر حضور در اردوی تیم ملی را هم از دست بدهد.

قلی‌زاده در شرایطی با پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه و تعطیلی تمرینات و بازی‌های کاسیم پاشا تصمیم به ترک ترکیه و بازگشت به ایران گرفت که در مسیر بازگشت، یک تصویر با پرچم ایران و قلب قرمز منتشر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج