اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۹۵۴۶
۲۳۵۲
۲۳۵۲
پ

بازیکنانی که بیشترین پیشرفت را در این فصل داشتند

سعید مهری، رضا اسدی و محمدرضا آزادی در لیگ ۲۲ بیشترین صعود را نسبت به فصل قبل در جدول فنی بازیکنان داشتند.

فوتبال۳۶۰: چند بازیکنی که در لیگ قبلی ناکام بودند، در فصل جدید درخشیدند. سرشناس‌ترین بازیکن این فهرست رضا اسدی است که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به آقای‌گلی تراکتور رسید. تغییر سبک بازی استقلال همراه با ساپینتو هم منجر به این شد که ستاره از روی دوش چند بازیکن فصل قبل برداشته، و روی لباس بازیکنان جدید نصب شود. ۳ تا از ۵ بازیکنی که این فصل بیشترین پیشرفت را نسبت به لیگ بیست‌ویک داشتند، از استقلال هستند. 

سعید مهری؛ نیمکت‌نشین فرهاد، ستاره ساپینتو شد

برخلاف استقلالِ فرهاد که مهدی مهدی‌پور در آن نقشی کلیدی داشت، در تیم ساپینو خیلی به مهدی‌پور بازی نمی‌رسید. مهدی‌پور فصل گذشته بازیکن بدون جایگزین آبی‌ها بود که در هر 30 مسابقه فصل حضور داشت. در این فصل اما او در نیمی از مسابقات بازی نکرد تا فرصت به سعید مهری برسد. مهری در مدل فوتبالی که ساپینتو ارائه می‌کرد، حسابی نشست و خودی نشان داد. بازیکنی که فصل قبل فقط در 2 مسابقه در ترکیب فیکس قرار گرفته بود، این فصل با متوسط 2.3 پاس‌کلیدی در هر بازی، خلاق‌ترین بازیکن استقلال بود. او بعد از مهدی قایدی، بیشترین تهدید دروازه حریفان را با شوت داشت. مهری با نمره 7.13 جزو 30 بازیکن برتر فصل هم قرار گرفت تا بیشترین صعود را نسبت به فصل قبل در جدول فنی «متریکا» داشته باشد. نفر چهارم و پنجم این فهرست هم ارسلان مطهری و روزبه چشمی هستند. بازیکنانی که فصل قبل در تیم فرهاد خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کردند، اما محبوب ساپینتو بودند. 

رضا اسدی؛ دیپورتی پرسپولیس، ستاره فصل شد!

حتما نمایش فصل قبل رضا اسدی در پرسپولیس را به خاطر دارید. بازیکنی که حتی وقتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد هم نفس‌نفس‌زنان پخش زمین می‌شد و فشار زیادی را به دوش می‌کشید. فصل برای اسدی با حضور در رتبه 274 به پایان رسید و منجر به جدایی او از پرسپولیس شد. اسدی در فصل جدید اما حسابی همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. اسدی در حالی از تراکتور جدا شده بود که عنوان بهترین دفاع فصل را به نام خودش کرده بود. اسدی در بازگشت به تراکتور باز هم در پستی غیرتخصصی بازی کرد اما باز هم جواب داد. اسدی این فصل 11 گل زد تا سومین گلزن برتر فصل شود. او 2 پاس‌گل هم داد تا با نمره 7.44، چهارمین بازیکن برتر فصل شود.

محمدرضا آزادی؛ پرواز روی بال عقاب!

محمدرضا آزادی فصل قبل فقط در 8 بازی فیکس و 6 بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای آلومینیوم بازی کرده بود. فصلی که او با 2 گل و یک پاس‌گل به پایان رساند. در این فصل اما آزادی تحت هدایت مهدی رحمتی حسابی درخشید و ستاره تیمش شد. آزادی در هر بازی این فصل به طور میانگین نزدیک به 3 مرتبه دروازه حریفان را تهدید کرد که یک شوت او در چارچوب بود. آزادی با 7 گل و 2 پاس‌گل، به رتبه نوزدهم برترین بازیکنان فصل رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج