اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۹۷۵۵
۲۶۲۱
۲۶۲۱
پ

اقدام پاریسی‌ها برای منع حضور امباپه در رئال

یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن برای اینکه سال آینده شاهد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نباشد مذاکرات برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی را آغاز کرده است.

ورزش سه: یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن برای اینکه سال آینده شاهد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نباشد مذاکرات برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی را آغاز کرده است.

 با اینکه کیلیان امباپه در ماه مه ۲۰۲۲ قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کرد تا رئال مادرید را به شدت عصبانی کند اما از همان زمان و به خصوص در ماه‌های اخیر بازار شایعات درباره تمایل دوباره رئال به این ستاره فرانسوی داغ بوده است.

در فرانسه لوپاریزین مدعی شد پاری سن ژرمن برای اینکه سال آینده تابستان شاهد انتقال امباپه به برنابئو نباشد، از همین حالا مذاکرات با او را برای تمدید قرارداد آغاز کرده است.

این در حالی است که در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسد کیلیان امباپه از شرایط خود در پی‌اس‌جی راضی نیست و به خصوص جدایی چند ستاره بزرگ مثل لیونل مسی، سرخیو راموس و احتمال جدایی نیمار  او را نگران فصل آینده پی‌اس‌جی کرده است. در این روزها رسانه‌های اسپانیایی گزارش می‌دهند که فلورنتینو پرز برای تابستان آینده کیلیان امباپه را هدف گرفته و امیدوار است بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید کند.

اقدام پاریسی‌ها برای منع حضور امباپه در رئال

امباپه با اینکه در روزهای اخیر تایید کرده که فصل آینده در پاریس بازی خواهد کرد اما درباره تابستان آینده سکوت در پیش گرفته است.

لوپاریزین می‌گوید در قرارداد سال گذشته امباپه بندی برای تمدید اتوماتیک وجود ندارد و این ستاره فرانسوی تابستان 2024 به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن خواهد رسید. یک بند در قرارداد امباپه توسط برخی رسانه‌ها اشتباه تفسیر شده و آنها ادعا کرده‌اند که پی‌اس‌جی می‌تواند قرارداد او را یک فصل دیگر به صورت اتوماتیک تمدید کند. اما لوپاریزین می‌گوید این بند اختیار تمدید اتوماتیک را در اختیار امباپه گذاشته است و نه باشگاه.

پاری سن ژرمن به همین دلیل از همین حالا مذاکرات با امباپه را آغاز کرده و امیدوار است او را راضی به تمدید قراردادش کند. پی‌اس‌‌جی به ستاره فرانسوی قول داده که پروژه باشگاه با قدرت ادامه خواهد داشت و در پنجره نقل و انتقالات تابستان چند بازیکن برجسته به تیم اضافه خواهند شد. 

اقدام پاریسی‌ها برای منع حضور امباپه در رئال

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج