۱۳۱۹۸۱۹
۴۱۰۶
۴۱۰۶
پ

فتح‌الله‌زاده دستور اخراج مهدی‌پور را صادر کرد!

مهدی مهدی‌پور هافبک موثر استقلالی‌ها که در این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را به دور از ترکیب آبی‌ها بود، پس از انتقاد از نحوه مدیریت علی فتح‌ الله زاده مورد غضب مدیرعامل پیشین این باشگاه قرار گرفته بود تا این مدیر آبی‌ها از ساپینتو بخواهد او را از تیم کنار بگذارد.

فوتبالی: مهدی مهدی‌پور هافبک موثر استقلالی‌ها که در این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را به دور از ترکیب آبی‌ها بود، پس از انتقاد از نحوه مدیریت علی فتح‌ الله زاده مورد غضب مدیرعامل پیشین این باشگاه قرار گرفته بود تا این مدیر آبی‌ها از ساپینتو بخواهد او را از تیم کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار بود که گویا در داخل تیم پس از روی کار آمدن فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل آبی‌ها تحرکاتی علیه او شکل گرفته بود و برخی بازیکنان از وضعیت به وجود آمده، رفتن مصطفی آجورلو و حضور فتح‌الله‌زاده ناراضی بودند که این موضوع را مهدی‌پور با مصاحبه در میکسدزون ورزشگاه آزادی بیان کرد تا مورد غضب مدیرعامل پیشین استقلال قرار بگیرد.

فرهاد موافق که مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال را بر عهده داشت و ارتباط بسیار نزدیکی با ساپینتو داشت در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری‌ها به زوایای پنهان این موضوع اشاره کرد و با تایید دستور اخراج مهدی‌پور توسط فتح‌الله زاده گفته است: " روزی همراه ساپینتو بودم که فتح الله زاده با من تماس گرفت. گفت به ساپینتو بگو مهدی مهدی پور را از تیم اخراج کند. هنگام جام جهانی بود که فکر می‌کنم با هم مشغول تماشای بازی پرتغال - سوئیس بودیم. به ساپینتو این مساله را انتقال دادم. او خیلی عصبانی شد. گفت دلیل؟ گفتم می‌گوید مهدی‌پور پشت سر من صحبت کرده و تیم را تحریک می‌کند."

مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به واکنش ساپینتو نسبت به این درخواست فتح الله‌زاده گفت: "در مورد مسائل فنی تیم جواب تو به دیگران فقط این است که بگویی به من ربطی ندارد. تو دوست صمیمی من هستی اما این آخرین باری باشد که در این موضوع کسی به تو خبری می‌دهد که بیایی به من بگویی، اگر کسی نظری دارد خودش مستقیم به من بگوید. اگر این حرف را به تو زده خودش می‌داند که چه اشتباهی می‌کند. به او بگو این موضوع کاملا تحت اختیار من است. اجازه نمی‌دهم کسی به من بگوید چه کسی را بازی بدهم یا ندهم. مهدی پور یکی از بهترین بازیکنان من است. فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه است. اگر راست می‌گوید از اختیاراتش استفاده کند، کمیته انضباطی تشکیل بدهد، به مهدی پور ثابت کند کار اشتباهی کرده است. اگر آنجا با مدرک ثابت شد مهدی پور کاری خلاف نظم باشگاه انجام می‌دهد، می‌توانند از من بخواهند کار خودم را انجام بدهم نه اینکه فردی زنگ بزند که از این بازیکن خوشم نمی‌آید و از آن بازیکن خوشم می‌آید یا فلانی پشت سر من صحبت کرده است. اینجا مدرسه و مهدکودک نیست. باشگاه استقلال است. فوتبال هم اصول خودش را دارد."

البته آن مصاحبه آخرین انتقاد مهدی‌پور از فتح الله‌زاده نبود بلکه پس از حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا با حمله مجدد مهدی پور به مدیرعامل استقلال به خبرنگاران در ورزشگاه ازادی گفت:" آجورلو یک تیم فوق‌العاده قوی با یک سرمربی فوق‌العاده خوب بسته بود و یک مدیر ورزشی باید چه کار می‌کرد که بماند؟"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج