اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۰۸۰
۳۹۲۴
۳۹۲۴
پ

پیغام دقیقی: من برگشتم

سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر آورده، از ادامه همکاری خود با قزوینی‌ها خبر داد.

ورزش سه: سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر آورده، از ادامه همکاری خود با قزوینی‌ها خبر داد.

سعید دقیقی در یک فصل رویایی در نهایت توانست با شرایطی موفق شمس آذر را زودتر از پایان فصل به لیگ برتر آورده و سهمیه‌ای طلایی از آن قزوینی‌ها کند.

پیغام دقیقی: من برگشتم

در شرایطی که هواداران شمس آذر ساعات خوشایند صعود و دستیابی به این افتخار را جشن می‌گرفتند، بحث عدم همکاری سعید دقیقی با این تیم شکل گرفت.

با این حال مدیران شمس آذر علی‌رغم احساس مسئولیتی که قبال هواداران این تیم داشتند، به احترام روزهای موفق با سعید دقیقی و اعتمادی که به کیفیت فنی این مربی جوان و جاه طلب داشتند، همچنان در انتظار بازگشت وی و توافق دوباره برای ادامه همکاری ماندند. انتظاری که البته خیلی زود نتیجه داد و دقیقی بار دیگر به نیمکت شمس آذر بازگشت.

او در پیغامی اینستاگرامی به موضوع دلیل رفتن و بازگشت دوباره‌اش پرداخته است.

بزرگی می‌گفت: وقتی می گویم "خداحافظ " گمان نکن که دلبسته رفتن و بی‌تاب فراموش کردنم.

من فقط وقتی می‌گویم خداحافظ، که احساس کنم، ماندنم گره‌ای از کلاف زندگی باز نمی‌کند و بودنم مرا به گذشته‌ای پیوند می‌دهد، که جز دلتنگی حاصلی برایم نخواهد داشت.

و تصمیم من برای جدایی از شمس‌آذر قزوین، درست به همین دلیل بود، که احساس می‌کردم ماندنم در جایگاهی که چشم امید هزاران هزار قزوینی به آن دوخته شده، نباید خیلی زود به ناامیدی آنها تبدیل شود و البته خاطرات خوشی که در لیگ یک سپری کردیم، نباید در لیگ برتر به دلتنگی روزگار سپری شده بینجامد.

این صادقانه‌ترین دلیل برای خداحافظی من  از شمس آذر بود و حالا به اتکای حمایت شما و اعتبار گفت‌وگوهای انجام شده با مالکین محترم، مدیرعامل عزیز، قائم مقام دلسوز، سرپرست پرتلاش،تصمیم‌گیران و مسئولان استانی، صادقانه‌ترین سلام را  تقدیم همه آنهایی می‌کنم که وفادارانه پیگیر بازگشت من بودند... که شاید حکمت این خداحافظی و سلام دوباره، انگیزه‌ای باشد برای شروع دوباره و ساختن تیمی در قواره لیگ برتر فوتبال ایران!

بی‌شک پیش نیاز پیمودن  این مسیر سخت، اعتلای نگاهی است که می‌بایست از همین فردا مدنظر من و همکارانم در بحث فنی، بازیکنانم در زمین فوتبال و مدیران تیم و مسئولان استان در فاز پشتیبانی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج