اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۱۳۷
۲۹۰۱
۲۹۰۱
پ

دبل پرسپولیس روی سر درویش آوار شد!

بازیکنان پرسپولیس امیدوارند تا شروع لیگ برتر تمام طلب خود را از باشگاه دریافت کنند.

ورزش سه: در هفته‌های آخر فصلی که تازه به پایان رسانده‌ایم بازیکنان پرسپولیس به شکل عجیبی درباره پول و مطالبات عقب افتاده‌شان حرفی نمی‌زدند چرا که اعتقاد داشتند چون بحث قهرمانی در پیش است نباید تمرکزشان را با مسائل اینچنینی بهم بریزند و روی هدف خود متمرکز شوند.

با وجود این بلافاصله بعد از پایان فصل که با دو قهرمانی و سه جام همراه شد حالا صدای بازیکنان در‌آمده و حق‌شان را می‌خواهند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از فینال حذفی که آخرین بازی فصل تیم به حساب می‌آمد ۴ درصد از رقم قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کرد تا میزان دریافتی آنها به ۸۰ برسد. البته در مورد برخی از بازیکنان گفته شده این عدد به ۸۳ هم رسیده است.

دبل پرسپولیس روی سر درویش آوار شد!

حالا و در شرایطی که نزدیک به دو هفته از دبل تاریخی سرخ‌ها گذشته کم کم صدای بازیکنان در‌آمده و آنها بشدت پیگیر مطالبات باقیمانده خود از جمله 20 درصد باقیمانده رقم قراردادهای خود، پاداش قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر که جزو آپشن‌های قراردادشان بوده و البته پاداش بردهایی که در هفته‌های آخر به دست آوردند و هنوز پرداخت نشده است، هستند.

درویش که سعی داشت برای هر برد پاداشی 15 میلیونی به بازیکنان و مربیان پرداخت کند هنوز نتوانسته پاداش 5-4 برد آخر تیم در لیگ و جام حذفی را بدهد که همگی بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازی بودند. فقط یک قلم این بازی‌ها فینال جام حذفی بوده که اتفاق دربی هم بوده و قاعدتاً برد این بازی باید پاداش ویژه‌تری داشته باشد اما هیچ خبری از این پاداش نیست.

دبل پرسپولیس روی سر درویش آوار شد!

در عین حال رقم درست طلب بازیکنان غیر از آن 20 درصد باقیمانده قراردادهایشان مربوط به پاداش دو قهرمانی است. طبق آپشن‌هایی که در قرارداد بازیکنان و مربیان وجود دارد باشگاه برای قهرمانی لیگ برتر باید 10 درصد مبلغ قرارداد آنها را به‌عنوان پاداش پرداخت کند. همچنین پاداش قهرمانی جام حذفی هم 5 درصد رقم قرارداد آنهاست که مجموع این آپشن‌ها با توجه به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان عدد چشمگیری خواهد شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که فصل تمام شده و حالا که پرسپولیس به تمام اهدافش دست یافته و درویش هم به نوعی یکی از آرمان موفقیت به حساب می‌آید پرداخت پاداش‌ها و مطالبات دیگر بازیکنان کار دشوارتری به نظر می‌رسد.

دیروز شنیدیم بازیکنان دوباره از باشگاه درخواست داشته‌اند تا مطالبات‌شان پرداخت شود اما مسئولان باشگاه فعلاً می‌گویند پیگیر این مسأله هستیم. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که باشگاه باید قسط سوم رادوشوویچ را فراهم کند و مجموع آپشن‌ها و مطالبات باقیمانده بازیکنان و مربیان عدد عجیبی خواهد شد. گفته می‌شود رقم آپشن‌ها فقط 107 میلیارد تومان می‌شود و اگر قرار باشد 20 درصد باقیمانده مطالبات هم فراهم شود درویش دوباره باید دست به دامن بانکی شود که در مقاطع بحرانی طی فصل گذشته نجاتش داده تا خودش و بازیکنان در مصاحبه‌هایشان مدام از مسئولان این بانک تشکر کنند.

دبل پرسپولیس روی سر درویش آوار شد!

در عین حال گفته می‌شود برخی بازیکنان پرسپولیس از فصل بیست و یکم هم 10 تا 15 درصد مبلغ قرارداد خود را طلب دارند و این می‌تواند بدهی باشگاه به نفرات زیرمجموعه خود را بسیار سنگین‌تر کند. از سوی دیگر فصل نقل و انتقالات هم شروع شده و اگر یحیی برگردد و همه چیز روبه راه شود پرسپولیس برای پیش‌پرداخت به بازیکنان جدیدش هم بودجه‌ای نیاز دارد تا باشگاه و درویش دوباره در یک بحران مالی قرار گیرند که باید دید هیأت مدیره نونوار شده صاحب عضو اقتصادی چقدر به کمکش خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج