adexo3
۱۳۲۲۴۵۶
۵۶۶۴
۵۶۶۴
پ

شوک سنگین به استقلال با جدایی دو ستاره

اینطور که به نظر می‌رسد استقلال به احتمال زیاد نمی‌تواند فصل آینده از زوج بوشهری‌اش در خط حمله استفاده کند.

فوتبالی: اینطور که به نظر می‌رسد استقلال به احتمال زیاد نمی‌تواند فصل آینده از زوج بوشهری‌اش در خط حمله استفاده کند.

مدت زیادی از وعده ویژه حجت کریمی به هواداران استقلال مبنی بر حفظ مهدی قایدی و محمد محبی نمی‌گذرد اما گویا او هم متوجه شده که عملی کردن این وعده، اصلا کار راحتی نیست. حجت کریمی در مصاحبه اولش گفته بود هر دو بازیکن را حفظ خواهد کرد اما در مصاحبه اش با برنامه فوتبال برتر، گفته بود قایدی کارش مشخص نیست و باید به امارات برود اما فقط محبی را حفظ می کند. اما واقعیت ماجرا این است که جدا از مهدی قایدی که به خاطر قرارداد با شباب الاهلی، بازیکن باشگاه اماراتی محسوب می‌شود و نه استقلال و نه او امکان تصمیم‌گیری درباره آینده‌شان را ندارند، وضعیت محمد محبی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می رسد که او هم نتواند در استقلال بماند.

اگرچه باشگاه استقلال می‌تواند با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار به باشگاه سانتاکلارای پرتغال، رضایتنامه بازیکن ملی‌پوشش را به صورت قطعی بگیرد و او را قطعی به استقلال بیاورد اما بعید است این اتفاق بیفتد. حتی برخی اخبار درباره توافق استقلال با باشگاه پرتغالی مبنی بر پرداخت مبلغ رضایتنامه در سه قسط منتشر شده بود اما هنوز به صورت قطعی تایید نشده است.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مشکلات متعدد باشگاه استقلال و نامشخص بودن وضعیت نیمکت این تیم برای فصل آینده باعث شده که محمد محبی هم دیگر مثل گذشته، تمایل چندانی به ماندن در استقلال نداشته باشد و گویا با نزدیکانش هم درباره این مساله صحبت کرده است. شنیده شده سوالاتی هم در اردوی تیم ملی از محبی و قایدی پرسیده شده و آنها در زمینه ماندن در استقلال بی خبر بوده و نظر قطعی نداده‌اند و در کل احتمال نماندن آنها در استقلال، بسیار بیشتر از ماندن آنهاست! 

اگر این خبر صحت داشته باشد، حجت کریمی به عنوان نفر اول تیم مدیریتی استقلال، بیشتر از قبل مورد انتقاد هواداران تیمش قرار خواهد گرفت چرا که او تا امروز درباره موارد مختلفی وعده داده که هیچکدام از آنها، عملی نشده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج