adexo3
۱۳۲۲۹۵۹
۶۴۴۱
۶۴۴۱
پ

لیست خرید جذاب گل‌محمدی برای پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس دیروز اعلام کرد نام ۳ بازیکن را برای خرید به باشگاه تحویل داده است.

همشهری آنلاین: یحیی گل‌محمدی فعلا لیست خرید اولیه‌اش را به باشگاه پرسپولیس داده و خواستار جذب آنها شده است. یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم در این لیست هستند. مدافع مورد نظر از قرار معلوم محمدحسین کنعانی‌زادگان است. اما در خط هافبک مشخص نیست که او روی کدام بازیکن لیگ برتری زوم کرده است. در این میان صحبت از رضا شکاری، یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو است. اما این نفرات هیچ یک هافبک مدنظر یحیی نیستند بلکه خودشان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. درویش نام این نفرات را به یحیی اعلام کرده و گفته که روی هر یک از آنها نظر مساعد داشته باشد باشگاه برای جذب‌شان وارد عمل خواهد شد. اما برای خط حمله نیز بازیکن مدنظر یحیی، شهریار مغانلو است. بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و قاعدتا این باشگاه نیز بسیار بعید است رضایتنامه مهاجم گلزن خود را برای تیم رقیب صادر کند.

 منتظر لیست جدید یحیی باشیم

یحیی در هر فصل از نقل‌وانتقالات تقریبا عادت دارد که یک‌سری نفراتی را در لیست خریدش قرار دهد که امکان جذب‌شان برای باشگاه به‌نوعی غیرممکن باشد. با توجه به همین مساله او در چنین شرایطی راه دیگری را پیش‌روی مدیریت باشگاهش می‌گذارد و آن هم جذب بازیکن خارجی گرانقیمت است. اتفاقی که به‌طور حتم درمورد خط حمله سرخپوشان اتفاق خواهد افتاد. چه بسا در خط هافبک هم شاهد این قضیه باشیم. آنچه مشخص است یحیی حداقل دو بازیکن خارجی گرانقیمت برای تقویت تیمش در تابستان مدنظر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج