اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۳۸۷
۱ نظر
۳۷۳۰
۱ نظر
۳۷۳۰
پ

ستاره محبوب گل‌محمدی در دسترس نیست!

شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و دوم در صدر لیست خرید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار دارد.

خبرورزشی: شهریار مغانلو یک نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کرد، ولی آن‌قدر خوب بود که تبدیل به یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی شد.

این علاقه قلبی هنوز هم وجود دارد و یحیی گل‌محمدی همواره به نزدیکان و دستیارانش می‌گوید جای مهاجمی مثل شهریار مغانلو در تیمش خالی است.

چندی پیش شهریار مغانلو میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود؛ مهاجمی که فصل بسیار خوبی را با آقای گلی پشت سر گذاشت و پس از انتقال جنجالی و بحث برانگیز از پرسپولیس به سپاهان تاکنون در هیچ رسانه‌ای حاضر نشده بود و مصاحبه‌ای انجام نداده بود. جالب آن که مصاحبه شهریار مغانلو در تلویزیون و صحبت‌های او که گفته بود پرسپولیس لایق قهرمانی بوده پای این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه سپاهان باز کرد. این موضوع باعث شده تا مغانلو از مسئولان باشگاه سپاهان بسیار شاکی شود و حتی به گوش مسئولان این باشگاه رسانده که اگر او را جریمه کنند سال بعد در این تیم نخواهد ماند. این مهاجم در برنامه فوتبال برتر به موضوعات مختلفی که سوال بسیاری از اهالی و علاقه‌مندان به فوتبال بود، پاسخ داد، اما باشگاه سپاهان می‌گوید شهریار مغانلو بدون اجازه باشگاه به این برنامه رفته و به همین دلیل باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.

با این وجود باشگاه سپاهان هرگز اجازه جدایی به بهترین مهاجم خودش نمی‌دهد و حتی شنیدیم یکی از مسئولان این باشگاه اصفهانی عنوان کرده که شهریار مغانلو را با مهدی ترابی و وحید امیری دو ستاره ملی پوش پرسپولیس نیز تعویض نخواهد کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      😲😮

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج