اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۹۵۴
۴۷۴۴
۴۷۴۴
پ

قلعه‌نویی محکم با کنعانی صحبت کرد!

حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.

ورزش سه: حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.قلعه‌نویی محکم با کنعانی صحبت کرد!

تقابل ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا حواشی و جنجال‌هایی را به همراه داشت؛ از مصدومیت علیرضا بیرانوند در پی برخورد با سعید عرت‌اللهای و انتقال او به بیمارستان تا اعتراض شدید حسین کنعانی‌زادگان به تصمیم داور در خصوص عدم اعلام داور و اخراج او از زمین.

حمید مطهری که امروز در استودیوی برنامه ورزشگاه حاضر شده بود، در بخشی از گفتگوی خود توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد. او در خصوص رفتار کنعانی‌زادگان گفت: می‌دانید در آن لحظات آدرنالین بازیکن فوق‌العاده بالا است و جو وحشتناکی هم در ورزشگاه وجود داشت. برخی نفرات می‌توانند این موضوع را کنترل کنند و حسین هم واقعا پسر خیلی خوبی است‌. آقای قلعه‌نویی خیلی محکم با او صحبت کردند و تمام نکات را گفتند اما باید جایی به بازیکن حق داد. می‌دانم این کار قشنگ نبود اما در آن شرایط سخت چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

او درباره مصدومیت بیرانوند در این دیدار توضیح داد: تنها اتفاق بد تورنمنت کافا برای ما، مصدومیت بیرانوند بود. روز گذشته تلفنی با او صحبت کردم و پزشکان مشغول هستند تا ببینند چه کاری باید برای او انجام بدهند. در آن برخورد سعید عزت‌اللهی سرش شکست و در حالی که دچار خونریزی شده بود، آن را بخیه زد. امیر قلعه‌نویی هم گفت این بچه‌ها واقعا با قلب خود بازی می‌کنند و این نکته خیلی حائز اهمیت است.

مطهری در بخش پایانی گفتگوی خود به این برنامه در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردد، جمله‌ای که در خصوص لوران بلان گفته بود، تکرار می‌کند، گفت: آن اتفاق در یک کنفرانس افتاد و آقای بلان آن صحبت را کرد و من نقل قولش را گفتم و شاهد من مدیر رسانه‌ای پرسپولیس است.

مربی سابق پرسپولیس درباره دبل پرسپولیس در فصل گذشته بیان: عقبه من همه چیز را مشخص می‌کند اما به این دلیل که اکنون جایگاه مربی تیم ملی را دارم بهتر است در این خصوص صحبت نکنم، چون باعث ایجاد حاشیه می‌شود. واقعا فضای مجازی هم طوری شده که واقعا فضای مطلوبی نیست و باید فرهنگ‌سازی شود؛ البته می‌دانم کار بسیار سختی هم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج