۱۳۲۵۱۳۱
۳۹۹۲
۳۹۹۲
پ

گزینه غیرمنتظره سرمربی پیکان شد!

تکلیف آخرین نیمکت لیگ برتر با انتخاب رسول خطیبی مشخص شد.

ورزش سه: تکلیف آخرین نیمکت لیگ برتر با انتخاب رسول خطیبی مشخص شد.

باشگاه پیکان که طی هفته‌های اخیر به طور جدی بحث انتخاب سرمربی را دنبال کرده و با مربیان مختلف پای میز مذاکره نشست تا بهترین گزینه را به‌عنوان مسؤول کادر فنی تیمش در فصل جدید لیگ برتر انتخاب کند، در نهایت با رسول خطیبی برای همکاری به توافق نهایی رسید.

رسول خطیبی که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با سه تیم آلومینیوم اراک، ماشین‌سازی و گسترش فولاد تبریزی را داشته و علاوه بر آن دوران موفقی در سرمربیگری تراکتور، ایرالکو و ... سپری کرده بود، حالا برای نخستین بار هدایت یک تیم تهرانی را عهده‌دار شد و قرار است روی نیمکت پیکان بنشیند.

خطیبی که هفته گذشته به‌عنوان سرمربی جدید مس کرمان انتخاب شده و برنامه‌ریزی جدی برای صعود این تیم به سطح اول فوتبال ایران داشت، برای قطع همکاری با نارنجی‌پوشان به توافق نهایی دست یافت تا به لیگ برتر برگردد و هدایت پیکان را برعهده بگیرد.

 
گزینه غیرمنتظره سرمربی پیکان شد!

ظاهرا در قرارداد رسول خطیبی با مس کرمان عنوان شده بود که در صورت وجود پیشنهاد لیگ برتری می‌تواند به آن پاسخ مثبت بدهد که همین اتفاق هم افتاد و این مربی راهی پیکان تهران شد.

خطیبی که طی یک سال اخیر از سرمربیگری فاصله گرفته و به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان فعالیت داشت و در طول مدیریت خود به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و صعود از لیگ دو به لیگ یک فوتبال رسیده بود، حالا دوباره به شغل اصلی و مورد علاقه‌اش بازگشت و سرمربی تهران شد.

این مهاجم سابق تیم ملی که در دوران سرمربیگری خود در تراکتور این تیم را به قهرمانی نیم‌فصل رسانده و آلومینیوم اراک را هم در دومین سال حضورش در لیگ برتر به صدر جدول آورده و بهترین رتبه تاریخ این باشگاه را رقم زده بود، حالا امیدوار است شرایط خوبی هم در تیم پیکان که کمترین بودجه بین تمام باشگاه‌های لیگ برتری را دارد، به دست بیاورد و بتواند رتبه خودروسازان را بهبود ببخشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج