اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۵۹۰
۷ نظر
۱۲۶۷۷
۷ نظر
۱۲۶۷۷
پ

پشت پرده بمب‌های صوتی حوالی سعادت‌آباد و شیخ بهایی

فصل نقل‌ و انتقالات شروع شده و مطابق معمول هر سال هواداران منتظر تصاویر انفجار بمب‌های وطنی در ساختمان باشگاه مورد نظرشان هستند.

برترین‌ها - علیرضا باقرپور: فصل نقل‌ و انتقالات شروع شده و مطابق معمول هر سال هواداران منتظر تصاویر انفجار بمب‌های وطنی در ساختمان باشگاه مورد نظرشان هستند. البته چندسالی‌ست ظاهرا بمب‌های فوتبال ایران هم مانند دیگر تولیدات داخلی رو به افول رفتند و ممکن است روی هر بازیکنی تگ بمب زده شود.

بمب های گذشته فوتبال ایران

پشت پرده بمب‌های صوتی حوالی سعادت‌آباد و شیخ بهایی

اساسا «طنز» در فوتبال ایران به تنهایی بار کیفیت را به دوش می‌کشد و مایی که مخاطب این قسم اخبار هستیم با مشتی اتفاقات کمدی حداقل دو سه ماهی را سپری می‌کنیم. البته به تازگی مدیران برای انفجار بمب‌هایشان از دفتر شخصی‌شان در خیابان‌های دیگر تهران استفاده می‌کنند تا پاتک‌ها به اردوی رقیب وارد فاز جدیدتری شود. خب این هم از برکات مدیریت استوار فوتبال ماست. فوتبالی که در دنیای امروز یکی از قطب‌های گردش مالی‌ست و ابزاری برای درآمدزایی سرمایه‌گذاران و حتی مردمی که سهامداران باشگاه هستند، به شمار می‌آید.

اما با تمام این تفاسیر چیزی که دیگر معنایی ندارد خود «هوادار» است! گل‌واژه‌هایی که از استوری بازیکنان در فصل نقل و انتقلات به بیرون تراوش می‌کند چیزی جز بازار گرمی نیست و برخی کانال‌ها هم هستند که تابستان داغ بازیکنان و دلال‌های مثلا ایجنتشان را داغ‌تر از همیشه می‌کنند! در واقع از حرفه‌ای بودن همین اراجیف نصیب فوتبال پربیننده ایران شده و امان از پرونده‌های سنگینی که آخر فصل ما را از ترکیدن هر بمبی پشیمان می‌کند.

پشت پرده بمب‌های صوتی حوالی سعادت‌آباد و شیخ بهایی

البته هدف از نوشتن این متن هم آجر کردن نان این بندگان خدا نیست، بهرحال آنها هم سختی کار خود را دارند و گنجاندن آپشن گل نخوردن برای دروازه‌بان‌ها و همچنین گلزنی برای مهاجمان تراز اول کشورمان کار هر کسی نیست! خب وظیفه اصلی دروازه‌بان گل خوردن است و مهاجم هم در میانه میدان به کار خود می‌پردازد و اگر حالا قفل دروازه‌ای را باز کند بر سر چندین میلیون ایرانی منت نهاده!

و اما یک توصیه برادرانه برای مدیران عزیز! این بمب‌ها که می‌ترکانید از سیگارت‌های چهارشنبه‌سوری بی‌بخارتر هستند. به راستی اگر دنبال بمب هستید کمی هم اخبار کشورهای همسایه را دنبال کنید تا ببینید وزن بمب‌ها با هم چقدر تفاوت دارد! ما هواداران خیلی وقت است که ماست این فوتبال را کیسه کردیم اما شما کمی کلاهتان را بالاتر بگذارید و از انفجار بمب‌های صوتی در شیخ‌بهایی و سعادت‌آباد خودداری کنید که چیزی به جز ویرانی به بار نخواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دوستدار هر ایرانی اصیل

      مثلا تندرو های کشور، یا بهتر بگوییم بی سواد های کشور، سیاست نفوذ و تخریب رو در پیش گرفته اند، مثلا فیلمسازی میکنند و در فیلم انواع خلاف ها رو مرتکب میشوند و در سینما خانگی پخش میکنند و بلندگو هاشون از این طریق تنها سرگرمی ملت رو تخریب میکنند و همچنین در فوتبال از همین کار سوء استفاده میکنند

    • محمد

      واقعا دمش گرم نویسنده این متن حیف اسم سیگارت واسه خیلیاشون که یک جو نه ببخشید یک ارزن غیرت تو وجود یکیشون نیست فاتحه این فوتبال و این فدراسیون باهم یکجا خوند...

    • چی فکر میکردیم چی شد

      کشورهای همسایه تیمشون دولتی نیست و خرج کردن هم حساب و کتاب داره اینجا وقتی سقف قرارداد میذاری و تیمی هایی خاص از بودجه شرکت برای تیمداری استفاده میکنن ولی در آخر هم هیچ پخی نمیشن و تو آسیا دیر میرن و زود برمیگردن یه وی ای آر رو فلج هستن ولی میلیاردها پول تو حلقوم مربیان چشم رنگی و مو بلوند میریزن ولی باز هم دست از پا درازتر برمیگردن و رئیس فدراسیون میره و دوباره بدون هیچ دلیلی برمیگرده تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

    • ناشناس

      الان به نظر نویسنده این متن باقی مسائل این مملکت گل و بلبله ایا وقتی همه چی یعنی همه چی این مملکت پر از فساده دیگه چه توقعی از فوتبال و نمیدونم سینما و از این دست چیزا داری اخه.حرف نویسنده مطلب وفتی درسته که همه چی سرجاش باشه ولی تو فوتبال یه قول نویینده پر از کمدی و طنز باشه

    • ایران زمین

      بزرگوار اولا اگه قرار است به کشورهای همسایه امان نگاه کنیم میبایستی به چاشنی و خرج بمب های آنان هم توجه کنیم دوما اگر شما ماست این فوتبال را کیسه کردی پس چرا اینقدر پیگیر اخبار این فوتبال کیسه شده هستی و ایضا به این فوتبال میپردازی؟؟؟!!!!!!

    • ناشناس

      اخه آدم اسم ببرُ میذاره جگوار ؟

    • ناشناس

      چقدر زشت بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج