adexo3
۱۳۲۶۲۳۲
۲۷۳۸
۲۷۳۸
پ

گئورگی یا کنعانی؛ چه دوراهی سختی!

یکی از مسایلی که این روزها در باشگاه پرسپولیس ذهن مدیران و مربیان را به خودش مشغول کرده، انتخاب از بین دو بازیکن است.

فوتبالی: یکی از مسایلی که این روزها در باشگاه پرسپولیس ذهن مدیران و مربیان را به خودش مشغول کرده، انتخاب از بین دو بازیکن است.

برای پرسپولیس یک انتخاب مهم وجود دارد. انتخابی که در دو طرفش دو مدافع قرار دارند. این طرف گئورگی گولسیانی و آن طرف محمد حسین کنعانی زادگان. 

چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد و همین مساله باعث شده کار برای انتخاب میان این دو مدافع سخت شود. هر دو نفر محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارند. 

قرارداد گئورگی تمام شده است و کنعانی بازیکن آزاد است و در حال مذاکره با باشگاه. 

هر دو نفر پیشنهادهای مالی نسبتا سنگینی به باشگاه داده‌اند که قطعا مورد موافقت باشگاه قرار نخواهد گرفت و نیاز به چانه‌زنی و همراهی بازیکنان است. هر دو نفر با پیشنهادهای مالی بسیار قابل توجهی از تراکتور مواجه شده‌اند و اگر با پرسپولیس به توافق نرسند گزینه دیگری هم دارند. هر دو پنالتی زنان خوبی هستند و این قابلیت بسیار مهمی است. این از شباهت‌های دو بازیکن. اما تفاوت‌های مهمی هم وجود دارد که می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی موثر باشد.

مساله اول مشکل ممنوعیت ثبت قرارداد با دلار است که البته مساله‌ای نیست که حل نشود. راه‌های دور زدن زیاد است اما به هر حال روی مبلغ نهایی قرارداد گولسیانی تاثیرگذار است. تفاوت بعدی سن  و سال این دو نفر است. گولسیانی ۳۲ ساله است و کنعانی‌زادگان ۲۹ ساله. شاید این آیتم باعث برتری کنعانی در انتخاب نهایی بشود.

مساله بعدی که قابل بررسی است وضعیت فنی دو بازیکن است. هر دو مدافعان استانداردی هستند. کنعانی سال‌هاست بازیکن تیم ملی محسوب می‌شود و گولسیانی هم به لطف درخشش با پرسپولیس بالاخره در ۳۲ سالگی ملی‌پوش شد و این یعنی هر دو نفر مدافعان باکیفیت هستند. در مورد گولسیانی نکته‌ای وجود دارد که کمتر به آن پرداخته شده. آنالیزهای دقیق‌تر نشان می‌دهد که مدافع گرجستانی گاهی در جاگیری‌ها خوب عمل نمی‌کند و معمولا هم در پرس حریفان، پاس‌های اشتباه می‌دهد که تیم را به دردسر می‌اندازد. اما این نقاط ضعف زیر سایه پنالتی‌هایی که گل شده مانده و چندان دیده نشده است.

از آن طرف کنعانی‌زادگان هم فصل چندان خوبی را در الاهلی قطر پشت سر نگذاشت. نکته منفی مدافع ایرانی هم حاشیه‌های گاه و بیگاه اوست. با این وجود هر دو نفر استاندارد لازم برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس را دارند. حالا باید دید بررسی‌های مربیان و مدیران باشگاه به کجا می‌رسد و کدام بازیکن برای حضور در پرسپولیس برگزیده می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج