اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۰۵۶
۳۴۶۵
۳۴۶۵
پ

ستاره بایرن مونیخ به منچسترسیتی بازگشت

بایرن مونیخ به صورت رسمی خبر بازگشت ژائو کانسلو به منچسترسیتی را اعلام کرد و بدین ترتیب این مدافع پرتغالی باید به دنبال باشگاه جدیدی برای ادامه فوتبالش باشد.

فوتبالی: بایرن مونیخ به صورت رسمی خبر بازگشت ژائو کانسلو به منچسترسیتی را اعلام کرد و بدین ترتیب این مدافع پرتغالی باید به دنبال باشگاه جدیدی برای ادامه فوتبالش باشد.

در ماه ژانویه در یک انتقال بسیار ناگهانی، کانسلو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. کانسلو در زمان حضورش در منچسترسیتی، یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا بود، اما گفته می شود به خاطر جروبحث با همین سرمربی اسپانیایی، مجبور به خروج از اتحاد شد. این که چرا منچسترسیتی درست قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی به بهترین مدافع کناری لیگ برتر اجازه خروج داد، یکی از علامت سوال‌های بزرگ آن مقطع از فصل بود. 

به نقل از بیلد، در قرارداد قرضی کانسلو، بایرن مونیخ می توانست با پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون یورو این ستاره پرتغالی را به صورت دائمی جذب کند، اما سران باواریا نیز متقاعد نشدند که کانسلو ارزش ۷۰ میلیون یورو دارد و حالا ستاره سابق یوونتوس به باشگاه سیتی برگردانده شد. کانسلو ۲۱ بازی برای بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها انجام داد. 

مشخص است که پپ گواردیولا قصد حفظ کانسلو را ندارد، چون بارها در مصاحبه‌های خودش از رفتار این بازیکن پس از جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاد کرد و حالا باید دید سرنوشت کانسلو چه خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج