اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۷۳۱
۱۶۶۳
۱۶۶۳
پ

تیم رونالدو به دنبال سرقت هدف منچستریونایتد

یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.

ورزش سه: یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.

 در حالی که منچستریونایتد مدتی است آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر را به عنوان اولویت خود در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه عربستانی النصر هم این دروازه‌بان را می‌خواهد و مذاکرات با اینتر را آغاز کرده است.

تیم رونالدو به دنبال سرقت هدف منچستریونایتد

با پایان قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد تکلیف او در این باشگاه روشن نیست و به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، به باشگاه فشار آورده و خواهان جذب دروازه‌بانی جدید برای فصل آینده شده است. گزینه مد نظر این مربی هلندی کسی نیست جز آندره اونانا که فصل گذشته با اینتر نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

به گزارش کالچیو مرکاتو باشگاه النصر با ارسال نامه‌ای به اینتر به صورت رسمی خواهان دریافت جزئیاتی درباره وضعیت اونانا شده است تا پیشنهادی رسمی برای خرید او آماده کند. این گزارش مدعی است این نامه برای مدیر برنامه‌های اونانا هم ارسال شده است.

تیم رونالدو به دنبال سرقت هدف منچستریونایتد

گفته می‌شود قیمت مد نظر اینتر برای واگذاری اونانا چیزی در حدود 65 میلیون یورو است. تعلل یونایتد برای به خدمت گرفتن او حالا فرصت خوبی در اختیار النصر گذاشته است. باشگاه عربستانی امروز خرید یک ستاره دیگر از اروپا را رسمی کرد و مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج