اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۰۵۱۷
۱۳۰۱
۱۳۰۱
پ

افشین پیروانی؛ اعتراض ممنوع اما چرا محرومیت

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت ۲۰ روزه افشین پیروانی داده است.

ورزش سه: بعد از اینکه روز گذشته اعلام شد که افشین پیروانی و حسین خبیری به عنوان مدیر تیم و عضو هیات مدیره پرسپولیس به واسطه صحبت‌های چند وقت اخیر خود به کمیته اخلاق دعوت شده‌اند، امروز این کمیته در حکمی عجیب رای به محرومیت ۲۰ روزه آنها از حضور در تمامی میادین ورزشی و فعالیت‌های فوتبالی داد!

این دعوت زودهنگام و بعد از آن محرومیت غیابی مربوط به صحبت‌های افشین پیروانی در حاشیه قرعه کشی جام حذفی است که کمیته اخلاق از آن به عنوان " مصاحبه‌های غیرمسوولانه" یاد کرده و در ادامه حکم به محرومیت پیروانی و خبیری داده است. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی که بعد از قرعه کشی لیگ برتر داشت از اعتقاد خود مبنی بر اینکه تیم‌هایی که هلدینگ و زیرمجموعه و آنهایی که خصوصی هستند سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند گفته بود.

اما اکنون کمیته اخلاق در شرایطی که تیم‌ها در مرحله آماده‌سازی خود قرار دارند و موضوع مربوط به اعتراض به قانون سقف قرارداد و همچنین کاهش سهمیه بزرگسالان از سوی دیگر مربیان و مدیران نیز طی چند وقت اخیر به چالش کشیده شده و نمونه آن جواد نکونام سرمربی کنونی استقلال که به این مساله اعتراض خود را اعلام کرده بود، رای به محرومیت یکی از ارکان اجرایی باشگاه داده است.

اتفاقا در تمرین روز گذشته یحیی گل محمدی نیز اعتراض خود را به این موضوع اعلام کرده و مدعی شده بود در شرایطی که تنها سه بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند و شش بازیکن از این تیم جدا شده‌اند، آنها برای جذب نفرات جدید با مشکل لیست مواجه هستند. سرمربی پرسپولیس در بخشی از اعتراض خود به این قانون اشاره کرد که حذف سهمیه مربوط به بازیکنان زیر ۲۵ سال و همچنین کاهش دو سهمیه از رده بزرگسال از ۲۱ نفر به ۱۹ نفر به خودی خود باعث نابودی سرنوشت حداقل ۶۰ بازیکن لیگ برتری خواهد شد. یحیی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به قانون سقف قرارداد پرداخته و اشاره کرده بود که بازیکنان مدنظرش در فوتبال ایران شاید وجود نداشته باشند و قیمت بازیکنان خارجی نیز کاملا مشخص است و سازمان لیگ به جای اینکه به درآمدزایی باشگاه‌ها کمک کند و برنامه داشته باشد، قانون سقف قرارداد را گذاشته تا در رقابت با تیم‌های آسیایی نیز با مشکل مواجه شوند.

اما موضوع اصلی اینجاست که کمیته اخلاق در شرایطی رای به محرومیت افشین پیروانی از فعالیت ورزشی به مدت ۲۰ روز را داده که این تیم از روز پنج شنبه قرار است اردوی خود را در خارج از کشور و در ترکیه دنبال کند و پیروانی نیز به عنوان مدیر تیم و یکی از ارکان اجرایی و تاثیرگذار تیم باید چه شرایطی را بعد از این حکم دنبال کند؟ اینکه تمام روند کارهای اجرایی مربوط به سرپرستی و مدیریت تیم با این حکم مختل خواهد شد و اینکه اصلا کمیته اخلاق برپایه چه اصولی بعد از اعتراض به قانونی که بیشتر مدیران و سرمربیان لیگ به آن ایراد وارد می‌کنند، یکی از مدیران اجرایی باشگاهی را با محرومیت در آستانه اردوی خارجی‌اش مواجه کند.

باید دید در محرومیت اعلامی کمیته اخلاق اکنون باشگاه پرسپولیس چه موضعی خواهد داشت و آیا پیروانی قادر خواهد بود مسائل مربوط به سرپرستی و امورات تیم در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه را دنبال کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج