adexo3
۱۳۳۰۶۹۶
۱ نظر
۳۶۸۸
۱ نظر
۳۶۸۸
پ

آمادگی پرسپولیس برای پرداخت رضایت‌نامه عزت‌اللهی

در مورد پرداخت پول رضایتنامه عزت‌اللهی از سوی باشگاه پرسپولیس باید گفت این باشگاه برای این موضوع هم روی کمک هوادار متمول خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

فرهیختگان: یکی از بازیکنانی که یحیی گل‌محمدی تمایل زیادی دارد تا او را به خدمت بگیرد، سعید عزت‌اللهی است. از این رو رضا درویش و اطرافیانش بیش از ۱۰ روز است که با باشگاه وایله دانمارک در حال رایزنی هستند تا برای رضایتنامه سعید عزت‌اللهی به توافق برسند. اگرچه این مذاکرات در حال نتیجه دادن بود اما دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز برای جذب عزت‌اللهی اعلام آمادگی کردند تا قیمت رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه دانمارکی حسابی بالا برود.

مشابه همین اتفاق چند سال پیش درمورد شهریار مغانلو رخ داد که باعث شد باشگاه سانتاکلارا از رقابت تیم‌های ایرانی برای مهاجم مازادش سود کلانی ببرد. در شرایط فعلی هم رقابت سه باشگاه لیگ برتری برای جذب عزت‌اللهی از هر لحاظ به سود باشگاه دانمارکی است و راحت می‌تواند بابت بازیکنی که ۶ ماه از قراردادش باقی مانده سود کلانی به جیب بزند. اما در مورد پرداخت پول رضایتنامه عزت‌اللهی از سوی باشگاه پرسپولیس باید گفت این باشگاه برای این موضوع هم روی کمک هوادار متمول خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پول مفت و دل بیرحم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج