adexo3
۱۳۳۰۹۹۳
۵۰۵۳
۵۰۵۳
پ

بازیکنان مازاد گل محمدی در این تیم جمع شدند

از جمله باشگاه هایی که در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشت و سبد بازیکن خود را کامل کرد ، باشگاه تراکتور بود.

خبرورزشی: از جمله باشگاه هایی که در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشت و سبد بازیکن خود را کامل کرد ، باشگاه تراکتور بود.

تیم تراکتور در فصل گذشته پر فراز و نشیب ظاهر شد و در حالیکه جایگاه خوبی نداشت با آمدن پاکو خمز اسپانیایی در پایان فصل جایگاه چهارمی را به دست آورد. اما مدیران این باشگاه برای این فصل دست به جیب شدند و ستاره‌های خوبی را به خدمت گرفتند و مشخص است که زنوزی مالک پولدار تراکتور در فصل آتی چشم به جام دارد.

تراکتور برای فصل بیست و سوم لیگ برتر سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، علی شجاعی، سیامک نعمتی، مهدی شیری، حسین پور حمیدی، عارف آغاسی و مهدی حسینی را به خدمت گرفت . در این لیست ۸ نفره فقط حسینی سابقه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را ندارد و ۵ نفر اول لیست سابقه بازی در پرسپولیس و ۲ نفر بعدی نیز سابقه بازی در استقلال را دارند. پورحمیدی فصل گذشته در آلومینیوم حضور داشت اما باتوجه به قرارداد با تراکتور، ملزم به بازگشت به این تیم بود، او که در گذشته با باشگاه استقلال قرارداد داشت با سعید مهری معاوضه شد.

نکته جالب است که شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و مهدی شیری بازیکنانی در سه پست دفاعی هستند که ترکیب کلی تراکتور در خط دفاع را دچار تغییر خواهند کرد و به ظاهر تراکتور چهره یک تیم مدعی خواهند بخشید. نقطه مشترک آنها حضور با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر است. شجاع به عنوان بازیکن لژیونر، یکی از ۷ سهمیه خارجی تراکتور را اشغال خواهد کرد تا باتوجه به حضور آلوز، گوستاوو و صفا، حالا قرمزها امکان سه خرید خارجی دیگر داشته باشند. که احتمال می رود با توجه به جدایی رضا اسدی و محمد عباس‌زاده این باشگاه دو مهاجم خارجی را به خدمت بگیرد.

وقتی به لیست تراکتور نگاه می کنید متوجه حضور ۵ بازیکن جدید به نام‌های شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، علی شجاعی، سیامک نعمتی و مهدی شیری می شوید که در فصل جدید پیراهن تراکتور را می پوشند و سابقه پرسپولیس را دارند. البته باید نام حامد پاکدل مهاجم این تیم هم اضافه کنیم که نیم فصل دوم فصل گذشته از پرسپولیس به تراکتور رفت تا جمع بازیکنانی که با تیم گل محمدی بازی کردند به ۶ نفر برسد. در واقع باید گفت تراکتور شعبه دوم پرسپولیس در لیگ برتر است و بازیکنانی که در پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی جایی نداشتند، بمب‌های این تیم تبریزی هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج