اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۸۵۰
۲۱۷۲
۲۱۷۲
پ

خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی

مسی پس از پایان قرارداد دو ساله با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضور پرافتخارش در فوتبال اروپا پایان دهد و به اینترمیامی ملحق شود. شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.

خبرآنلاین: لیونل مسی قرار است به زودی با پیراهن این باشگاه در ام ال اس به میدان برود و بسیاری از فوتبال‌دوستان آمریکایی برای تماشای بازی او هیجان‌زده و مشتاق هستند.

او چند روز قبل وارد میامی شد تا برای حضور در تمرینات و رونمایی رسمی آماده شود و شرکت سرشناس اپل از این فرصت برای استفاده از نام این بازیکن برای تبلیغاتش که نوعی خوشامدگویی به او هم حساب می‌شود استفاده کرده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی در آمریکا زده شده که تصویر بز که در واقع نمادی از واژه انگلیسی GOAT است که مخفف بهترین بازیکن تاریخ است در آن به کار گرفته و از مردم دعوت شده که به تماشای اپل تی وی بنشینند.

پیش از این گفته شده بود که اینترمیامی به مسی پیشنهاد کرده که درصد سود مشخصی از اپل در صورت پیوستن به این باشگاه دریافت کند.

این شرکت در بهار سال جاری میلادی قراردادی ۱۰ ساله را با لیگ فوتبال آمریکا امضا کرد و یکی از دلایل وعده جذاب اینترمیامی به مسی هم همین قرارداد بوده است.

خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج