اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۳۷۶
۱۴۷۵
۱۴۷۵
پ

بازوبند کاپیتانی از ستاره سرخ‌ها گرفته شد!

بازوبند کاپیتانی هری مگوایر توسط اریک تن هاخ گرفته شده است.

طرفداری: رویای ادامه حضور در منچستریونایتد برای هری مگوایر تمام شده است 

 به گزارش اسکای؛ روزهای گذشته عنوان شده بود هری مگوایر نیم‌نگاهی به ادامه همکاری با منچستریونایتد دارد تا با برای جایگاه خود با لیساندرو مارتینز و رافائل واران رقابت کند. با این حال، با گرفتن بازوبند کاپیتانی توسط اریک تن هاخ اکنون داستان تغییر کرده است. هری مگوایر در این لحظه تمامی گزینه‌های خود را برای جدایی از منچستریونایتد بررسی می‌کند و آماده است به دوران حضور در اولدترافورد پایان دهد. وست‌هم قصد دارد اقداماتی را برای خرید مدافع انگلیسی ترتیب دهد اما با افزایش حقوق مگوایر به دلیل صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا، توافق شخصی با این بازیکن سخت خواهد بود.

اندی میتن، خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد در مصاحبه با اسکای گفته است:

 هری مگوایر عملا در فصل گذشته جایگاه خودش را در منچستریونایتد از دست داد و می‌توان نتیجه‌گیری کرد که اریک تن هاخ کاپیتانی می‌خواهد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. در مورد تصمیم تن هاخ، بسیاری از طرفداران شیاطین سرخ از تصمیم سرمربی هلندی‌شان حمایت می‌کنند و واضح است که روز خوبی برای هری مگوایر نیست. مگوایر ۲+۱ سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد اما یک بازیکن همیشه به دنبال بازی کردن است. روشن است که مگوایر نمی‌تواند مانند فصل گذشته روی نیمکت باشد. اعتقاد دارم مگوایر در زمان حضور در زمین آن‌قدر که می‌گویند عملکرد بدی را نگذرانده است. هری بازیکن بسیار خوبی بوده و در ترکیب تیم ملی انگلیس چنین مسئله‌ای را نشان داده است.

منچستریونایتد دقایقی قبل ضمن قدردانی از خدمات هری مگوایر اعلام کرد که اریک تن هاخ به‌زودی کاپیتان جدید باشگاه را مشخص خواهد کرد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج